رضایت مراجعه‌کننده‌ها

در کلینیک دکتر نصیری، با همکاری تیمی از متخصصین و با بهره‌گیری فناوری دندانپزشکی دیجیتال (CAD-CAM)، جدیدترین خدمات دندانپزشکی به شیوه ای کاملا مدرن انجام می شود. ابتدا با استفاده از اسکنر داخل دهانی، تصاویر سه بعدی با دقت بسیار بالا (در حد میکرون) از دهان و دندان ها به دست می آید. سپس با استفاده از فناوری دیجیتال و اسکن سه بعدی در کلینیک دکتر نصیری، می توان انواع ونیر سرامیکی، روکش، پروتز دندانی و اوردنچر ساخت. درمان دندان بدون درد و ارائه خدمات سریع و با کیفیت، از ویژگی های مهم کلینیک ما است.
مراجعین کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نصیری از امکانات و خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود، بسیارراضی هستند؛ چرا که تیم کاری با تجربه و حرفه ای این کلینیک با تمرکز بر ارئه درمانی مناسب و موثر آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان عزیز هستند.
در ادامه از شما دعوت می کنیم تا مجموعه ویدیو‌های واقعی رضایت مراجعین را مشاهده کرده و از تصاویر نمونه کار بدون هیچگونه روتوش و کاملا یونیک دیدن نمایید. سپس با خیال آسوده اقدام به رزرو نوبت و شروع درمان کنید.

ویدیو رضایت از ایمپلنت دندان

رضایت مراجعه کننده عزیز از ایمپلنت دندان که با وجود ترس و حساسیت نسبت به دندانپزشکی از نتیجه کار خانم دکتر نصیری و ایمپلنت هایشان بسیار راضی هستند.

فیلم رضایت از ایمپلنت یک روزه (ایمپلنت فوری)

در این فیلم میزان رضایت بالای مراجعه کننده عزیز برای ایمپلنت فوری دندان در کلینیک دکتر نصیری را مشاهده می کنید که پروسه طراحی و اسکن و تمام مراحل ایمپلنت در یک روز صورت گرفت.

فهرست
Call Now Button