لومینیرز دندان چیست؟

تفاوت لومینیرز و لمینیت دندان
دندانپزشکی زیبایی

اشتراک‌گذاری

لومینیرز (Lumineers) یک برند تجاری از روکش‌ها است که از مواد ورقه‌ای و بسیار نازک پرسلن ساخته شده‌اند و دندانپزشکان برای استفاده از آنها کار ساده‌تری را پیش رو خواهند داشت چرا که نیاز چندانی به ایجاد تغییر شکل در دندانها وجود ندارد.

بر خلاف این که در هنگام استفاده از روکش‌های پرسلن ساختار طبیعی دندان تغییر پیدا می‌کند، در هنگام استفاده از لومینیرز دندان چنین اتفاقی رخ نمیدهد و کمترین تغییر در ساختار دندان ایجاد می‌شود.

بیشترین کاربرد استفاده از لومینیرز برای دندانهایی است که شکل بسیار نامنظمی دارند و یا رنگ آنها تغییر پیدا کرده است. سطح لومینیرز بسیار صاف و صیقلی است و به همین دلیل است که به میزان بالایی ظاهری طبیعی به دندانهای بیمار میدهد.

نازک بودن لومینیرز دندان

لومینیرز دندان چیست؟

لومینیرز یک برند جدید از انواع روکش دندان است که در مقایسه با روکش های سنتی، نیازمند مراحل آماده سازی بسیار کم تری است. اغلب به روش لومینیرز، روکش های بدون آمادگی نیز گفته می شود. به جای پرسلن، لومینیرز از ورقه های بسیار نیاز ساخته شده است. مانند روکش های سنتی، لومینیرز برای درمان تغییر رنگ و تغییر شکل دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد و سطح آن ها صاف و صیقلی است.

لومینیرز نازک تر و شفاف تر از روکش های سنتی چینی است به همین دلیل نمی تواند گزینه چندان مناسبی برای دندان هایی باشد که تغییر رنگ آن ها بسیار زیاد است. همین نازک بودن لومینیرز سبب می شود تا قبل از درمان، نیازی به تراشیدن دندان ها وجود نداشته باشد. دندانپزشک شما می تواند یک سِت از لومینیرز های سفارشی را که به صورت اختصاصی برای درمان شما به آن نیاز خواهد داشت تهیه کند.

لومینیرز دندان چیست؟

خدمات دندانپزشکی زیبایی عموماً جنبه درمانی ندارند و بیشتر برای افزایش زیبایی و مرتب نمودن شکل ظاهری دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مراحل نصب لومینیرز دندان

برای استفاده از لومینیرز نیز شما به حداقل دو جلسه درمانی پس از جلسه مشاوره نیاز خواهید داشت. جلسه اول درمان برای شما در این روش بسیار سریع تر به پایان می رسد چرا که نیازی به اصلاح یا آماده سازی دندان های شما وجود ندارد.

دندانپزشک تنها به یک قالب گیری از دندان های شما نیاز خواهد داشت. این قالب به آزمایشگاه دندانپزشکی ارسال می شود تا پس از ۲ تا ۴ هفته آماده استفاده شوند.

بر خلاف استفاده از روکش های سنتی، در هنگامی که منتظر ساخت لومینرز هستید، نیازی به روکش های موقتی نخواهید داشت و پس از آماده شدن آن ها، قرار ملاقات دیگری را با دندانپزشک خود تنظیم می کنید تا آن ها را به دندان شما متصل کند.

برخلاف روکش های سنتی، لومینرز را می تواند با کم ترین آسیب به دندان از دهان خارج کرد. البته لومینرز نیز مانند لمینت و کامپوزیت ونیر، تمیز کردن خط لثه را دشوار می سازد و به همین دلیل می تواند ریسک بیماری های لثه را افزایش دهد.

تولید کنندگان لومینیرز ادعا می کنند که این محصول می تواند تا ۲۰ سال دوام داشته باشد اما هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با عمر لومینیرز در دسترس نیست.

برطرف کردن مشکلات دندانی با لومینیرز دندان

چه روش هایی برای ترمیم دندان شکسته وجود دارد را در این مقاله از سایت دکتر نصیری بخوانید.

چه کسانی می توانند از لومینیرز استفاده کنند؟

نخستین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم آن است که به چه کسانی توصیه می شود تا از لومینیرز دندان استفاده کنند. در بسیاری از افراد رنگ دندان ها به صورت دائم تغییر پیدا کرده است. در حقیقت روش های سفید کننده دندان می تواند مورد استفاده این افراد قرار گیرد اما مشکل اصلی آن است که در بسیاری از مواقع همه لکه ها از بین نمی رود و یا برای مدتی طولانی روی دندان ها باقی می ماند.

لومینیرز می تواند برای مدتی طولانی دندان های سفیدی به شما بدهد. در بسیاری از موارد لومینیرز به مواد غذایی مصرفی نیز واکنش نمی دهد و در برابر قهوه، سیگار و چای نیز مقاوم است و تغییر رنگ نمی دهد.

گروه دیگر، افرادی هستند که دندان آن ها دچار آسیب شده است و قسمتی از آن جدا شده است. لومینیرز برای این افراد نیز می تواند راهکاری بسیار مناسب باشد تا مشکل خود را بدون درد حل کنند. فاصله میان دندان ها نیز مشکلی رایج در میان بزرگسالان است که در بسیاری از موارد می تواند باعث کاهش سطح اعتماد به نفس در ان ها شود.

لومینیرز برای این افراد نیز یک روش درمانی سریع و غیر تهاجمی است که به کمک آن با دو دیدار نسبتا کوتاه مدت با دندانپزشک، می توان به لبخندی زیبا دست پیدا کرد و همچنین فاصله اضافه میان دندان ها را در حالی از بین برد که دندان های اصلی خود را همچنان حفظ کرده اید.

مزایا و معایب لمینت لومینیرز

یکی از مشکلات دیگری که به کمک لومینیرز می توان آن را درمان کرد، کج بودن یا تراز نبودن دندان هاست. لومینیرز را می توان جایگزینی بدون درد برای بریس دانست که می تواند ظاهری زیبا و کاملا یکدست به دندان های شما ببخشد.

با وجود این که بریس برای همه بزرگسالان در دسترس است اما بسیاری از آن ها تمایلی به تحمل درد ناشی از استفاده از بریس ندارند یا از استفاده از بریس خجالت می کشند. در این موارد، لومینیرز می تواند به عنوان یک جایگزین به خوبی و در کوتاه ترین زمان، مشکل دندان ها را برطرف سازد.

از سوی دیگر، لومینیرز را می توان روش نوینی در دندانپزشکی دانست و می توان بالا تر از بریج و تاج های دندان از آن استفاده کرد چرا که با کاربردی مشابه نیازمند طول درمان کمتری است و بدون درد انجام می پذیرد. لومینیرز می تواند به شما لبخند فوق العاده ای ببخشد.

با انواع کامپوزیت دندان در این مقاله از سایت دکتر نصیری آشنا شوید.

آنچه باید در مورد لمینت بدانید

لمینت سرامیکی نوعی روکش برای زیبایی دندان های شماست که در برابر لک مقاومت بالایی دارد. لمینت همان چیزی است که شما در تعریف دندان های زیبا بیان می کنید: روشن، سفید و براق. از آنجایی که لمینت مانند مینای دندان متخلخل نیست، در برابر لک شدن مقاومت بسیار بیش تری نشان می دهد. با این وجود، لبه های لمینت که با دندان ارتباط مستقیم دارند، ممکن است پس از ۵ سال یا بیش تر لکه دار شوند.

لمینت ها برای دندان هایی که ظاهر مناسبی ندارند و رنگ آن ها زرد یا قهوه ای شده است یا نشان هایی از پوسیدگی و لکه بر روی آن هاست بسیار مناسب است و می تواند لکه هایی که پوشش دادن آن ها دشوار است را مخفی کند. دندان های شکسته یا تراش خورده، دندان هایی که فرم عادی ندارند را می تواند به کمک لمینت پوشش داد.

استفاده از لمینت نیازمند طی کردن یک پروسه است که در چند مرحله انجام می شود بنابر این برای درمان کامل نیاز به زمان زیادی دارید. پس از انجام مشاوره، دندانپزشک متناسب با شرایط، دندان های شما را تراش داده و تیز می کند تا آن ها را برای مراحل بعد آماده کند چرا که دندان ها برای انجام این کار باید نازک تر شوند تا روکش ها به درستی در دهان شما قرار گیرند.

پس از آن دندانپزشک از دندان های آماده شما یک قالب درست می کند و روکش های آکریلیک موقتی را برای شما قرار می دهد. از قالب آماده شده در آزمایشگاه مخصوص دندانپزشکی، روکش های مناسب برای دندان تهیه می شود. ساخت این روکش های مناسب ممکن است از ۲ هفته تا یک ماه به طول بیانجامد و دوباره در اختیار دندانپزشک قرار گیرد. بنابر این اولین دیدار با دندانپزشک، بسته به تعداد دندان هایی که قرار است درمان شوند، ممکن است تا چندین ساعت طول بکشد.

زمانی که روکش ها به دندانپزشک تحویل داده شد، او با استفاده از یک محلول ویژه روکش ها را به دندان متصل می کند. پس از استفاده از لمینت، مینای دندان شما به خطر می افتد و به همین دلیل است که بسیاری بر این باور هستند که استفاده از روکش های سنتی بازگشت پذیر نیست. از طرف دیگر، تمیز کردن خط لثه با استفاده از لمینت دشوار می شود به همین دلیل افرادی که از این درمان استفاده می کنند، ممکن است بیش تر در معرض بیماری های لثه قرار بگیرند.

لمینت های سنتی می توانند ۸ تا ۱۰ سال دوام داشته باشند و در صورتی که مراقبت های بعد از لمینت دندان ها به خوبی انجام شود، ممکن است عمر آن ها به ۲۰ سال نیز برسد.

قبل و بعد لمینت سرامیکی دندان دکتر نوشین نصیری

لمینت بهتر است یا کامپوزیت ونیر دندان؟ را در این مقاله بخوانید.

لومینیرز بهتر است یا لمینت؟

بسیاری از افراد علاقه دارند تا از لمینت یا لومینیرز استفاده کنند اما نمی‌دانند که کدام روش درمانی برایشان مناسب‌تر خواهد بود. به این منظور بهتر است با بهترین دندان‌پزشک متخصص زیبایی در این حوزه مشورت کنید. چرا که یک فرد متخصص بهتر از هر شخص دیگری می‌تواند روش درمانی مناسب شما را تشخیص دهد.

برای اینکه بخواهید از روش درمانی لمینت یا لومینرز استفاده کنید، قبل از هرچیزی باید از سلامت دهان و دندان خود اطمینان حاصل کنید. به همین دلیل است که دندان‌پزشک می‌تواند تشخیص دهد که شما برای انجام این روش‌های درمانی مناسب هستید یا خیر؟ بعد از معاینه و بررسی دقیق، دندان پزشک شما می‌تواند تشخیص دهد که کدام روش برایتان بهتر است و آن روش را به شما پیشنهاد خواهد کرد. با وجود تمام این موضوعات لازم است که شرایط لازم برای این روش‌های درمانی را بشناسید.

اگر روی دندان شما لکه‌های زرد قرار دارد، می‌توانید برای پوشاندن آن از لمینت و لومینرز استفاده کنید. این روش‌های درمانی برای مواردی که بلیچنیگ روی آن‌ها پاسخ نداده است بسیار مناسب هستند. اگر سطح دندان شما دچار پوسیدگی شده است بهتر است از این روش‌ها جهت درمان استفاده کنید.

اگر دندان‌هایتان دچار عیوب ظاهری هستند می‌توانید با استفاده از هر دو روش عیوب را برطرف کنید. لمینت و لومینیرز می‌تواند به راحتی هرچه تمام‌تر مشکلاتی از قبیل لب پر شدگی، شکستگی و حتی عدم مطابقت دندان‌ها را اصلاح کنند.

اگر مینای طبیعی دندان مورد نظرتان از بین رفته باشد، نمی‌توانید از روش درمانی لمینت و لومینیرز استفاده کنید چرا که برای این روش‌های درمانی لازم است لایه فوقانی دندانتان تراشیده شده باشد.

معاینه دندانپزشک و انتخاب بهترین نوع روکش دندان

مزایای لمینت دندان را در این مقاله مطالعه کنید.

نصب لمینت چه تفاوتی با لومینیرز دارد؟

لومینیرز و لمینت از نظر نحوه نصب بسیار شبیه به یک دیگر هستند. ابتدا پوسته‌های پرسلینی برای ساخت و ایجاد لبخند طراحی می‌شوند. در مرحله بعد به طور موقت روی دندان‌ها نصب می‌شوند. باقی مراحل می‌تواند کمی متفاوت باشد بهتر است که در مورد مراحل، قبل از انجام و انتخاب روش درمانی از متخصص مورد نظرتان اطلاعات لازم را دریافت کنید.

تفاوت‌های ظاهری لومینیرز و لمینت

توجه داشته باشید که در لمینت قطعات سرامیکی نه تنها رنگ روشنی دارند  بلکه از شفافیت بالایی نیز برخوردار هستند. دندان‌ها به صورت طبیعی نور را منعکس می‌کنند. اگر دندان‌ها رنگ مصنوعی و ساختاری بی‌کیفیت داشته باشند، عمل منعکس کردن نور انجام نمی‌شود و دندان‌های شما بسیار مصنوعی خواهند بود. این موضوع باعث می‌شود زیبایی دندان‌ها و ظاهر صورت شما از بین برود. لمینت یکی از زیباترین روش‌های درمانی است که  عیوب و نواقص دندان‌های شما را می‌پوشاند.

ضخامت و مقاومت بالای لومینیرز باعث شده است تا افراد بسیاری به آن علاقه پیدا کرده و متقاضی این روش درمانی شوند. اما دقت داشته باشید که لومینیرز نمی‌تواند مانند لمنیت برایتان یک ظاهر طبیعی بسازد. در این روش درمانی رنگ دندانتان سفید خواهد بود اما شفافیت لازم برای منعکس کردن نور را ندارد. با وجود این تفاسیر برخی از معراجعه کنندگان به این روش درمانی علاقه نشان می‌دهند و از آن استفاده می‌کنند.

ملاک های انتخاب رنگ لمینت دندان را در این مقاله از سایت دکتر نصیری بخوانید.

قیمت روش‌های درمانی لومینیرز و لمینت

توجه داشته باشید که اصلاح فرم و بهبود ظاهر دندان‌ها، می‌تواند تاثیر بی نظیری بر اعتماد به نفس شما بگذارد. چرا که دندان اولین شاخصی است که در ظاهر افراد جلب توجه می‌کند. وقتی دندان‌هایتان خوش فرم، متقارن و خوش‌رنگ باشد؛ بر روی نقش اجتماعی شما اثر زیادی می‌گذارد.

دقت کنید که قیمت لومینیرز و لمینت بسیار متفاوت است. به طور کلی قیمت لومینیرز ارزان‌تر از لمینت است. اگر بخواهیم به طور جزئی بررسی کنیم؛ قیمت هر دو روش درمانی به عوامل گوناگونی از جمله سایز روکش‌ها، نوع روش درمانی و حتی موقعیت جغرافیایی مطب دندان پزشک بستگی دارد.

متخصص دندان‌پزشکی برای اعمال این روش‌های درمانی ابتدا سلامت دهان و دندان را مورد بررسی قرار می‌دهد و هزینه تقریبی روش درمانی را به طور حدودی مشخص می‌کند. از طرفی در حین معاینه می‌تواند بررسی کند که دندان‌هایتان برای اعمال این روش‌های درمانی مناسب هستند یا خیر.

لمینت و لومینیرز دندان برای بهبود نقص های دندانی

طول عمر لمینت سرامیکی و دوام کامپوزیت دندان چقدر است را در این مقاله بخوانید.

سایر روکش های دندانی جایگزین لومینیرز

در برخی از معاینه‌ها دندان پزشک متوجه می‌شود که روش‌ درمانی لومینیرز یا لمینت برای متقاضی روش مناسبی نیست. در این موارد دندان پزشک روش‌های گوناگون دیگری که نتایج مشابه لومینیرز و لمینت دارند را به متقاضی پیشنهاد می‌دهد. اگر بخواهیم چند مورد از این روش‌ها را نام ببریم می‌توانیم به باندینگ دندان و یا سفید کردن دندان اشاره کنیم.

اگر دندان متقاضی بسیار آسیب پذیر باشد و دچار مشکلات جدی شده باشد؛ باید از روش‌های درمانی ایمپلنت برای کاشت دندان استفاده کرد. هیچ کس به خوبی دندان پزشک شما نمی‌تواند بهترین روش درمانی را به شما معرفی کند. با توجه به این موضوع توصیه می‌شود قبل از هر چیزی ابتدا جهت معاینه و بررسی به یک متخصص مراجعه کنید و توصیه‌های ایشان را برای انتخاب روش درمانی در نظر بگیرید.

نحوه برداشتن روکش دندان چگونه است را در این مقاله از سایت دکتر نصیری بخوانید.

برای استفاده از روکش های دندان با دندانپزشک خود مشورت کنید

لومینیرز و لمینت و به طور کلی استفاده از روکش های سنتی، تصمیمی نیست که به سادگی اخذ شود چرا که استفاده از این روش ها منجر به تغییر شکل اصلی دندان ها می شود. لومینیرز نوع خاصی از روکش دندان است که تنها در آزمایشگاه های خاص ساخته می شوند به همین دلیل ممکن است هر دندانپزشکی قادر به استفاده از آن نباشد و گزینه های دیگری را به متقاضیان پیشنهاد دهند.

در صورتی که به دنبال طرح لبخند زیبا هستید، علاوه بر استفاده از روکش ها، می توانید از روش های دیگری مانند ارتودنسی، سفید کننده و ترازبندی استفاده کنید اما در صورتی که برای استفاده از روکش ها جدی هستید، حتما با یک دندانپزشک حرفه ای صحبت کنید تا بتوانید با استفاده از مشورت های او، بهترین شیوه درمان را به شما پیشنهاد دهد.

به طور کلی استفاده از روکش ها از جمله لومینیرز می تواند به خوبی آسیب های وارد شده به دندان ها را پوشش دهد و همچنین لبخندی زیبا را به متقاضی ببخشد. مهم ترین مزیت لومینیرز ها آن است که با کم ترین آسیب می توان پس از مدتی آن ها را از دهان خارج کرد در حالی که روکش های سنتی آسیب های بیش تری به دندان ها وارد می کردند و به نوعی می توان گفت که به راحتی قابل تغییر نیستند.

با این تفاسیر، دوام روکش ها بالا است و می توانند با مراقبت مناسب برای دو دهه و حتی بیش تر دوام داشته باشند. باید توجه داشته باشید که استفاده از روکش ها تمیز کردن خط لثه به کمک مسواک کمی دشوار می شود بنابراین استفاده کنندگان از روکش های دندان باید حساسیت بیش تری نسبت به پاکیزگی و بهداشت دهان و دندان خود نشان دهند. همچنین توصیه می شود که افراد به طور پیوسته با دندانپزشک خود دیدار کنند تا بتوانند در صورت نیاز پیشگیری های لازم را در بهترین زمان ممکن انجام دهند.

لومینیرز دندان برای چه کسانی مناسب است

از مزایای لمینت دیجیتال دندان این است که بیمار کاملا میتواند نتیجه نصب لمینت دندان را پیش از انجام آن مشاهده کرده و در صورتی که باب میل او بود اقدام به انجام آن نماید یا در صورت نیاز به اصلاح آن را ویرایش کنید.

مقایسه مزایا و معایب استفاده از لومینیرز و روکش های سنتی

در بخش های گذشته در رابطه با شرایط لومینیرز و روکش های سنتی توضیحاتی را ارائه کردیم اما حال به بررسی مزایا و معایب هر یک به صورت کلی خواهیم پرداخت. یکی از مهم ترین مزیت روکش های سنتی آن است که دوام آن ها برای مدتی طولانی تر خواهد بود همچنین مات تر هستند در نتیجه در صورتی که لکه های دندان اصلی پررنگ باشد نیز می تواند آن را به خوبی پوشش دهد.

از طرفی دیگر این روش نیز مانند هر پدیده دیگری دارای معایب نیز هست. یکی از مهم ترین معایب این روش چنانچه گفته شد، دائمی بودن آن است. در حقیقت در صورت استفاده از این روش راه برگشتی وجود ندارد و باید همچنان از آن استفاده کرد. از طرف دیگر این روش پر هزینه تر از لومینیرز است.

از سوی دیگر، لومینیرز نیز دارای مزایای بسیار زیادی است. از نظر اقتصادی، هزینه استفاده از این روش مقرون به صرفه تر است. همچنین زمان درمان با استفاده از لومینیرز کاهش پیدا می کند یا به عبارت بهتر می توان گفت که استفاده از لومینیرز نیازی به آمادگی قبل از درمان ندارد و دندان های اصلی فرد تراش داده نمی شود. لومینیرز همچنین نیمه بادوام است به این معنی که امکان خارج کردن آن ها از روی دندان با کم ترین آسیب وجود دارد.

علاوه بر مزایا باید به معایب استفاده از لومینیرز نیز اشاره کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و همچنین دریافت نوبت، با کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نصیری تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۲۲۲۱۵۰۰۵ – ۰۲۱-۲۲۲۱۴۰۰۴

استفاده از تاج بجای روکش برای آسیب های بیشتر

یکی از محدودیت هایی که استفاده از روکش ها ایجاد می کند، ناتوانی در پوشش کلی آسیب های درمان است. تاج ها در حقیقت بر خلاف روکش ها که فقط قسمت جلویی دندان را پوشش می دهند، یک دندان را به طور کامل می پوشانند و آسیب ها وسیع تری را پنهان می کنند. تاج نوعی درمان برای دندان هایی است که به شدت آسیب دیده اند. روکش ممکن است نتواند دندان هایی که شکستگی عمیق دارند و یا موقعیت آن ها مناسب نیست و رنگ خود را نیز به شدت از دست داده اند را بپوشاند.

منبع: healthline

لومینیرز دندان چیست؟

لومینیرز یکی از برند‌های روکش دندان است. لومینیرز یک برند جدید است و مراحل آماده‌سازی کمتری نسبت به روکش‌های سنتی دارد. به لومینیرز روکش بدون آمادگی هم گفته می‌شود. این روکش از ورقه‌های بسیار نازک ساخته می‌شود، برای دندان‌هایی که تغییر رنگ زیادی دارند مناسب نیست، زیرا بسیار نازک و شفاف است. اما نکته مثبت نازک بودن این روکش در عدم نیاز به تراشیدن دندان‌ها است.

تفاوت ظاهری لومینیرز و لمینت چیست؟

لمینت‌ها رنگ‌های روشنی دارند و از شفافیت بالایی برخوردارند. از آنجایی که دندان‌ها به صورت طبیعی نور را منعکس می‌کنند، درصورت داشتن رنگ مصنوعی و ساختار بی‌کیفیت، عمل انعکاس نور انجام نمی‌شود. لمینت یکی از روش‌هایی است که این عیوب را برطرف می‌کند. اما لومینیرز نمی‌‌تواند مانند لمینت یک ظاهر طبیعی و زیبا برایتان رقم بزند. در این روش رنگ دندان سفید خواهد بود اما شفافیت لازم برای منعکس کردن نور را دارا نیست.

لمینت بهتر است یا لومینیرز؟

سلامت دهان و دندان در این زمینه بسیار مهم است و برای تشخیص این مسئله و شناسایی روش بهتر بایستی دندان‌پزشک نظر بدهد. بعد از معاینه دقیق پزشک می‌تواند به شما بگوید کدام روش برایتان مناسب است. اما در حالت کلی، اگر دندان‌هایتان لکه های زرد دارد، دچار پوسیدگی شده و یا دچار شکستگی است، می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید.

۱۴ دیدگاه. ترک جدید

  • سلام طول عمر لومینیرز دندان از لمینت بیشتره؟ من دندونام الان کامپوزیته اما رنگشون تغییر کرده البته من خوب مراقبت نکردم ازشون ایا لومینیرز دندان هم نیاز به این حد مراقبت داره؟

    پاسخ
  • سلام روز خوش رنگ دندونای من تیره است و خیلی زود به زود زرد میشه میخام بدونم میتونم فقط چند تا دندون جلویی رو لومینیرز دندان انجام بدم؟ فقط دندونایی که توی لبخند هالیوودی مشخص هستن منظورمه

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۵۶

      سلام خدمت شما . لطفا یک عکس از ظاهر دندانتان برای ما ارسال کنید تا ما بهتر راهنماییتون کنیم .
      ۰۹۹۳۰۰۵۱۸۴۵

      پاسخ
  • سلام خانم دکتر بین سه تا دندون جلو فک بالام پوسیدگی داره اگه بخام بتراشم و پر کنم رنگش تغییر یمیکنه من میتونم بعد از رفع پوسیدگی لومینیرز دندان انجام بدم؟

    پاسخ
  • سلام من یه سوال دارم لومینیرز رو میشه بعد مدتی برداشت؟ و اینکه اینم مثل کامپوزیت تغییر رنگ میده؟
    هزینه لومینیرز دندان کمتره یا لمینت؟ مرسی

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۵۹

      سلام خدمت شما . خیر لامینیت تغییر رنگ ندارد و برای اطلاع از هزینه ها لطفا با کلینیک تماس بگیرید .

      پاسخ
  • حنانه موسوی
    ۶ شهریور ۱۴۰۰ ۰۶:۰۴

    سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز من ۶سال پیش کامپوزیت کردم الان خیلی رنگشوون تیره شده میخام بردارمشون الان میتونم از لومینیرز دندان استفاده کنم؟ محدودیتی ندارم؟ لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۵۹

      سلام خدمت شما . لطفا یک عکس از ظاهر دندانتان برای ما ارسال کنید تا ما بهتر راهنماییتون کنیم .
      ۰۹۹۳۰۰۵۱۸۴۵

      پاسخ
  • سلام خانم دکتر از لحاظ اینکه دندون کمتر تراش بخوره لمینت بهتره یا لومینیرز دندان؟ پیشنهاد شما چیه؟

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱

      سلام خدمت شما . لطفا یک عکس از ظاهر دندانتان برای ما ارسال کنید تا ما بهتر راهنماییتون کنیم .
      ۰۹۹۳۰۰۵۱۸۴۵

      پاسخ
  • سلام روز بخیر من قبلا دو بار دندونمو سفید کردم ایا الان میتونم از لومینیرز دندان استفاده کنم؟

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۰۲

      سلام خدمت شما . بله ولی ما باید ظاهر دندانتان را ببینیم تا بهتر راهنماییتون کنیم .

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

مقالات مرتبط

فهرست
Call Now Button