انواع جراحی زیبایی لثه و دوره نقاهت پس از درمان جراحی لثه

جراحی لثه برای زیبایی
دندانپزشکی دیجیتال

اشتراک‌گذاری

قطعا شما هم با این مورد روبرو شده اید که برخی از افراد هنگام لبخند زدن علاوه بر طول دندان هایشان بخش زیادی از لثه آن هانیز دیده میشود که به این پدیده در علم دندانپزشکی لبخند لثه ای میگویند. همانطور که میدانید لبخند لثه ای میتواند بر روی ظاهر و جذابیت فرد هنگام صحبت کردن و لبخند زدن تاثیر بسیار منفی به همراه داشته باشد.

در صورتی که بخواهید این مشکل را درمان کنید باید به جراحی لثه رو آورید تا تاثیر آن بر زیبایی لبخند را دریابید. اغلب جراحی لثه به تنهایی نمیتواند و باید به روش‌های ترمیم زیبایی در کنار جراحی لثه نیز متوسل شوید تا جذابیت به لبخند شما بازگردد.

ابتدا ویدئویی از جراحی زیبایی لثه با افزایش طول تاج دندان و ۱۶ واحد کامپوزیت ونیر از دکتر نوشین نصیری را مشاهده کنید سپس به مطالعه ادامه مقاله بپردازید:

بافت لثه در هر فرد متفاوت است و میتواند مختص خود فرد باشد به این صورت که بافت لثه به دلایل طبیعی و ژنتیکی میتواند کمتر یا بیشتر از دید دندان فرد باشد که جای نگرانی نیست و به راحتی میتوان با انواع خدمات دندانپزشکی زیبایی، زیبایی را به لبخند خود بازگرداند. لبخندهای لثه ای دارای سه نوع هستند: لبخند لثه ای متوسط، لبخند لثه ای پیشرفته و لبخند لثه ای شدید.

خط لثه باید با بافت لثه بسیار متوازن باشد

جراحی لثه چیست؟

در برخی از مواقع، ممکن است برخی از بیماری های پریودنتیت با استفاده از روش های درمانی ساده برطرف نشوند و در این صورت دندانپزشک ممکن است تشخیص دهد که جراحی پریودنتال لازم است که از آن با عنوان جراحی لثه نیز یاد می شود. برای استفاده از این روش درمانی اهداف مختلفی ممکن است وجود داشته باشد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • رشد مجدد استخوان ها و بافت های آسیب دیده
  • جلوگیری از از دست دادن دندان
  • کاهش فاصله میان لثه و دندان ها که به عنوان مثلث سیاه شناخته می شود
  • تغییر شکل استخوان فک برای کاهش خطر رشد باکتری در شکاف استخوان
  • از بین بردن باکتری ها و عفونت

اما آیا جراحی لثه می تواند تمامی بیماری های مربوط به آن را برطرف سازد؟ پاسخ به این سوال برای هر دندانپزشکی ساده است. برخی از بیماری های پریودنتیت و التهاب لثه ممکن است به این جراحی نیاز داشته باشند. التهاب لثه نوعی بیماری خفیف در لثه است که می تواند منجر به قرمز شدن لثه، تورم و خونریزی آن شود.

معمولا التهاب لثه به دلیل عدم بهداشت دهان، پلاک و تجمع مواد روی دندان و لثه ایجاد می شود. در برخی از مواقع رسیدگی به موقع به این بیماری می تواند به بیمار کمک کند تا نیازی به انجام عمل جراحی نداشته باشد.

پریودنتیت یک نوع شدید تر از بیماری های لثه است که در آن التهاب لثه بدتر شده و پیشرفت می کند و منجر به از بین رفتن استخوان و بافت دندان می شود. در طی این پروسه، بافت لثه رفته رفته ضعیف تر شده و از دندان ها جدا می شود این مسئله می تواند باعث ایجاد یک فضا میان دندان و بافت لثه شود و باکتری های بیشتری در این حفره ها جمع شده و در نهایت منجر به عفونت خواهد شد. سرانجام چنین بیماری هایی آسیب رسیدن به دندان و از بین رفتن استخوان است.

روش های مختلفی برای درمان بیماری های لثه وجود دارد که تنها یکی از آن ها جراحی است و سبک های مختلفی برای آن وجود دارد که دندانپزشک یا جراح دندان بنا بر تشخیص خود و نوع بیماری فرد، یکی را انتخاب می کند.

قبل و بعد از جراحی زیبایی لثه

انواع دندان عقل را می شناسید؟ در این مقاله به طور کامل به آن پرداختیم.

روش های مختلف جراحی لثه در موارد بسیار  کاربردی استفاده میشود:

  • فرم دادن مجدد یا پیوند بافت جدید
  • پوشش ریشه دندان ها در بخش‌هایی که بافت لثه از بین رفته
  • ترمیم عدم حجم مورد نیاز  از بافت لثه

در سالیان گذشته جراحی لثه و تاثیر آن بر زیبایی لبخند بسیار چشمگیر بوده است و با استفاده از تجهیزات و ابزارهای خاص میتوان جراحی را بسیار کم تهاجمی و با کیفیت نتیجه بسیار عالی انجام داد.

در روش‌های نوینی که امروزه استفاده میشود درد و ناراحتی بسیار کمتری برای بیمار ایجاد خواهد شد و مشکلاتی که حین و بعد از انجام جراحی لثه پیش می آید به کمترین حد ممکن میرسد.

خط لبخند و طرح لبخند باید به صورتی باشد که وقتی فرد لبخند میزند کمترین میزان ممکن از بافت لثه نشان داده شود. خط لثه باید بافت لثه را بسیار متوازن باشد  و با لب بالای بیمار تناسب و همخوانی داشته باشد.

جراحی لثه جهت افزایش طول تاج دندان

همه چیز درباره ی کامپوزیت دندان را در این مقاله بخوانید.

انواع جراحی زیبایی لثه جراحی لثه چیست؟

جراحی لثه برای تاثیر گذاری بر روی زیبایی لبخند و دندان ها میتواند به روش های مختلفی و با انواع متدها انجام شود. در ادامه با انواع جراحی زیبایی لثه آشنا خواهید شد:

۱.   اصلاح لبخند لثه‌ای یا خط لثه نامتقارن

اغلب زمانی که لبخند میزنید و دندان شما کوتاه دیده میشود به دلیل وجود بافت‌های اضافی است که در اطراف لثه شما است و این مشکل به شکل نا مناسب دندان های شما هیچ ارتباطی ندارد. افزایش طول تاج دندان هنگامی مناسب است که فرد دارای دندان‌های بسیار کوتاه باشد یا لثه او بیشتر از حد معمول برخی دندان ها را پوشانده باشد و این در حالی است که دندان های دیگر شما دارای طول طبیعی هستند.

در روش افزایش طول دندان بافت اضافه لثه را برداشته و بخش بیشتری از دندان نشان داده میشود. پس از آن جهت داشتن لبخندی جذاب و زیبا خط لثه بیمار فرم داده میشود و دیگر مشکل لثه ای در لبخند و دندان فرد وجود نخواهد داشت.

۲.   اصلاح دندان‌های بلند یا ریشه‌های در معرض دید

مواقعی هست که تحلیل لثه باعث میشود ریشه دندان بیمار در معرض دید قرار گیرد و این عارضه باعث میشود دندان های فرد بلند به نظر برسد و ظاهرا سن فرد بیشتر نشان داده شود. این مشکل در پی مشکلات پریودنتال به وجود می آید و مشکلات پریو دنتال نیز اغلب به دلیل رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان است.

استفاده از روش‌های پوشش دهی ریشه و جراحی یا پیوند لثه اغلب برای پوشیده تر کردن ریشه‌های دندان که در معرض دید است، کاهش تحلیل لثه در زمان های آینده و حفظ ریشه حساس دندان در مقابل پوسیدگی انجام خواهد شد.

۳.   اصلاح فرورفتگی (Indentation) لثه و استخوان فک

در صورتی که دندانی را از دست بدهید فرو رفتگی در لثه و استخوان فک ایجاد میشود و دقیقا در مکانی که قبل تر به واسطه دندان این مشکل وجود نداشته است. این مشکل بدین صورت است که استخوان فک دیگر توانایی نگهداشتن دندانی را نداشته و از دست میدهد.

فرو رفتگی که ایجاد میشود باعث ایجاد ظاهری غیر طبیعی شده و البته اگر برای جایگزین کردن جای خالی دندان از ایمپلنت استفاده کنید باعث میشود دندان ایمپلنت شده بلند به نظر برسد و تناسب آن با دندان‌های دیگر کاملا از بین میرود.

با تقویت ریج میتوانید فرورفتگی ایجاد شده را کاملا پر کنید و یک ظاهر کاملا طبیعی برای فک و لثه فرد ایجاد کنید. ایمپلنت دندانی روشی بسیار مناسب برای پر کردن جای خالی دندان است و عملکردی بسیار شبیه به دندان طبیعی فرد دارد.

جراحی زیبایی لثه با افزایش طول تاج دندان بیمار

درمان خونریزی لثه چیست؟ را در این مقاله از سایت دکتر نصیری بخوانید.

مراحل انجام جراحی لثه

عمل جراحی یک روش تهاجمی است و برای اینکه بتواند به موفقیت منجر شود، نیاز به همکاری مناسب میان بیمار و پزشک دارد. قبل از عمل بیمار باید به خوبی خود را آماده جراحی کند. به کلیه بیماران توصیه می شود تا از مصرف آسپرین یا انواع قرص های مسکن قبل از عمل جدا خودداری کنند. به همه افراد توصیه می شود که حداقل ۲۴ ساعت قبل از عمل از مصرف سیگار خودداری کنند و نوشیدنی های الکلی را نیز از رژیم غذایی خود حذف کنند.

این موارد در بسیاری از موارد یک ضرورت است چراکه مانع بروز عوارض جانبی خواهد شد. در پایان همه دستورالعمل هایی که پزشک به شما توصیه کرده است را نیز اجرا کنید و آن ها را با اعضای خانواده خود نیز مطرح کنید تا اطمینان بیشتری برای رعایت آن ها داشته باشید.

پزشک شما روش جراحی را مشخص خواهد کرد و یکی از روش ها را به اجرا در خواهد آورد. در ادامه روش جراحی های مختلف را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

یکی از انواع جراحی لثه، جراحی فلپ است. در این روش، جراحان برش های کوچکی در لثه شما ایجاد می کنند و بخشی از بافت را برمی دارند. سپس آنها تارتار و باکتری ها را از دندان شما و از زیر لثه خارج می کنند. در نهایت دندانپزشک لثه شما را بخیه خواهد زد و یک بافت محکم در نتیجه آن در اطراف دندان های شما ایجاد خواهد شد. زمانی که بهبودی کامل انجام شود، تمیز کردن قسمت های روی دندان و لثه راحت تر خواهد بود.

یکی دیگر از روش های رایج در جراحی های لثه، پیوند استخوان است. اگر بیماری های لثه به استخوان بیمار آسیب وارد کرده باشد، ممکن است دندانپزشک مجبور شود تا با استفاده از پیوند استخوانی این مشکل را برطرف کند.

دندانپزشک تشخصیص خواهد داد که آیا می تواند از قسمت کوچکی از استخوان خود شما برای این کار استفاده کند یا مجبور به استفاده از استخوان های مصنوعی یا اهدایی خواهد شد. این روش به فرد کمک خواهد کرد تا دندان های خود را از دست ندهد و رشد مجدد استخوان به صورت طبیعی نیز آغاز می شود.

نمونه کار جراحی زیبایی لثه

کورتاژ لثه چیست و چگونه انجام می‌شود

در بازسازی بافت هدایت شده، تکه کوچکی از مواد بین استخوان و بافت لثه بیمار قرار داده می شود تا رشد استخوان مجددا از سرگرفته شود. در روش پیوند بافت نرم، وقتی که بافت لثه عقب می رود، پیوند می تواند به ترمیم بخشی از بافت از دست رفته کمک کند. دندانپزشکان تکه کوچکی از بافت سقف دهان را خارج می کنند و یا از بافت اهدا شده استفاده می کنند و آن را به قسمت هایی از لثه که عقب رفته است پیوند می دهند.

در برخی از مواقع ممکن است از پروتئین ها برای درمان استفاده شود. در این روش جراحان ژل حاوی پروتئین های خاص را به ریشه دندان تزریق می کند و این مسئله می تواند باعث رشد سالم استخوان و بافت لثه شود.

در طول جراحی در تمامی روش های ذکر شده، جراحان از بی حسی موضعی استفاده می کنند با این حال همکاری کامل بیمار لازم است. پزشک ممکن است بعد از جراحی از ژل یا پماد خاصی استفاده کند. اطمینان حاصل کنید که تا زمانی که پزشک از شما خواسته است آن را حفظ کنید.

بهتر است دستورات پزشک را نیز به طور کامل یادداشت کنید تا پروسه درمان خود را به بهترین شکل ممکن ادامه دهید. پس از جراحی ممکن است در دهان شما خون جمع شود اما جای نگرانی نیست و این می تواند کاملا طبیعی باشد مگر آنکه خونریزی به شدت انجام شود.

توصیه اکید آن است که تا دو روز بعد از جراحی از کشیدن سیگار خودداری کنید. در برخی از روش های جراحی ممکن است از فرد خواسته شود که مسواک نزند و از محلول های شوینده برای پاکسازی دهان خود استفاده کند.

در این صورت آنچه برای فرد بهتر است رعایت نکاتی است که دندانپزشک در اختیار او قرار داده است. در پایان ممکن است از فرد خواسته شود تا برای درمان بهتر از برخی از خوراکی ها استفاده نکند و رژیم غذایی خود را تغییر دهد. تردیدی وجود ندارد که این امر صرفا برای افزایش سطح سلامتی فرد ارائه شده است و بهتر است که بیمار تمامی موارد ارائه شده را رعایت کند.

مزایای جراحی زیبایی لثه

جراحی لثه چه مزایایی دارد؟

جراحی لثه نیز مانند درمان های دیگر دارای مزایای بیسار زیادی است که باعث میشود میل افراد به استفاده از این روش درمانی افزایش یابد. در ادامه برخی از مزایای جراحی زیبایی لثه را نام خواهیم برد:

  • پس از انجام جراحی دوره نقاهت شما بسیار کاهش یافته و التیام ناحیه درمان شده بسیار با سرعت تر انجام میشود و شما با اصلاح طرح لبخند هر چه سریعتر میتوانید به لبخندی زیبا برسید
  • با استفاده از جراحی لثه میتوانید سلامت لثه خود را افزایش دهید و برای سالیان سال از این زیبایی استفاده نمائید.
  • با استفاده از اصلاح تحلیل لثه میتوانید حساسیت دندانی نسبت به غذاهای گرم و غذاهای سرد را کاهش دهید.
  • با استفاده از این روش میتوانید در مقابل پوسیدگی دندانی مقابله پذیری کنید.
  • همه فرآیند جراحی لثه در یک جلسه انجام خواهد شد و زمان کوتاهی را صرف آن میکنید.

جراحی لثه چه معایبی دارد؟ 

جراحی لثه معایب بسیار کمی درمقابل مزایای خاص خود دارد آنقدری که اصلا از معایب آن یاد نمیشود و مورد اهمیت واقع داده نمیشود زیرا مزایای آن میتواند معایب را نادیده بگیرد:

  • اغلب برای انجام جراحی لثه از بی حسی استفاده میکنند. بی حسی های موضعی ممکن است برای شما دارای عارضه هایی باشد. البته گاهی از بیهوشی عمومی نیز استفاده میشود که آن هم در جایگاه خود میتواند دارای عوارض خاصی باشد.
  • ممکن است بی حس کننده ای که برای شما استفاده میشود موجب ایجاد آلرژی به شما شود و خونریزی و تورم در لثه ها ایجاد شود. البته این عوارض بسیار احتمال کمی دارند و نمیتوان از آن به عنوان معایب نام برد زیرا این ها همه عارضه های کوتاه مدت هستند که به مروز از بین خواهند رفت و در کوتاه مدت شاهد آن هستید.
استفاده از لیزر برای جراحی زیبایی لثه

تماس با کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری:

۰۲۱۲۲۲۱۴۰۰۴۰۲۱۲۲۲۱۵۰۰۵

سوالات متداول درباره جراحی لثه

افرادی که به عوارض لثه مبتلا هستند با دقت بیشتری این موضوع را بررسی می کنند و پرسش های آن ها در این زمینه نیز بیش تر است. در این رابطه برخی از مهم ترین پرسش های این افراد را مطرح و به آن ها پاسخ خواهیم داد.

  • هزینه جراحی لثه چقدر است؟

بدون معاینه بیمار، امکان پاسخ به این سوال بسیار دشوار است. شرایط بیمار و میزان آسیب وارد شده به لثه، تعداد دندان های درگیر و نوع درمان مورد نیاز می تواند در قیمت نهایی جراحی دندان اثرگذار باشد.

  • چه مدت طول می کشد تا اثرات جراحی لثه کاملا برطرف شود؟

بهبودی کامل پس از جراحی ممکن است تا دو هفته طول بکشد اما افراد مختلف بسته به شرایط بدنی و همچنین نوع جراحی ممکن است در زمان های متفاوتی بهبودی کامل را به دست آورند.

  • آیا روش هایی بجز پیوند لثه برای درمان بیماری لثه وجود دارد؟

پیوند لثه یک روش با تهاجم کم است که عقب رفتگی لثه را به صورت کامل برطرف می کند. در بسیاری از مواقع این روش درمانی توصیه می شود اما در صورتی که تمایل به این کار ندارید می توانید از دندانپزشک خود بخواهید تا با توجه به نوع بیماری، روش های جایگزین را به شما پیشنهاد کند.

  • آیا درمان جراحی لثه با بیهوشی انجام می شود؟

دندانپزشک در اکثر مواقع از بی حسی موضعی برای انجام عمل جراحی استفاده می کند.

  • آیا می توان عقب رفتگی لثه را بدون جراحی و در خانه برطرف کرد؟

روش های مختلفی مانند شستشو با آب نمک یا شستشو با هیدروژن پراکسید، خوردن غذای با امگا ۳ و غیره وجود دارد که به فرد کمک می کند تا از این بیماری رهایی یابد اما حقیقت امر آن است که درمان از این طریق به زمان بیش تری نیاز خواهد داشت و از همین رو به افراد توصیه می شود تا از روش درمانی توصیه شده توسط دندانپزشک استفاده کنند.

  • چرا یک فرد به جراحی لثه نیاز خواهد داشت؟

جراحی لثه در برخی از مواقع بهترین گزینه برای درمان بیماری های لثه است. بسته به شرایط لثه، پزشک نوع جراحی و اقداماتی که باید قبل و بعد از عمل انجام دهید را به شما اطلاع خواهد داد.

  • برای جراحی لثه به چه پزشکی باید مراجعه کرد؟

برای جراحی لثه یک متخصص پریودنتیست یا متخصص لثه می تواند بهترین گزینه برای رسیدن سلامتی کامل برای فرد باشد.

  • چه زمانی پس از درمان می توان دندان های خود را مسواک بزنم؟

معمولا بعد از ۲۴ ساعت از عمل جراحی می توان دندان های خود را مسواک بزنید اما دندانپزشک شما بعد از عمل مجموعه ای از باید ها و نباید ها را در اختیار شما قرار خواهد داد و نیازی به نگرانی در این رابطه نیست.

برای مطالعه بیشتر درباره جراحی لثه این مقاله معتبر از سایت healthline را پیشنهاد میدهیم.

جراحی لثه با استفاده از لیزر چگونه است؟

امروزه کاربرد لیزر در دندان پزشکی مدرن را نمی توان نادیده گرفت. در واقع بسیاری از درمان ها با استفاده از لیزر انجام میشود که مزایای بسیار زیادی دارد البته استفاده از لیزر فقط در مراکزی انجام میشود که از تجهیزات دیجیتالی و مدرن استفاده میکنند.

برای مثال جهت انجام درمان هایی که با لیزر میتواند انجام شود بهتر است به کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری مراجعه کنید. استفاده کردن از لیزر برای ارائه دادن یک روند درمانی کاملا پیشرو جهت مقابله کردن با بیماری لثه و یا غیر یکنواختی لثه است.

استفاده از لیزر یک روشی کاملا نوین و نوآورانه جهت کشتن هر گونه میکروب و باکتری نامناسب و مضر برای دندان و دهان است. مهم ترین مزیتی که برای استفاده از لیزر وجود دارد این است که میتواند دندان هایی که بر اثر درمان های مداوم در حال از بین رفتن بودن را ترمیم و حفظ کند.

استفاده از لیزر عمر دندان سالم را طولانی تر کرده و هیچگونه درد و خونریزی در انجام فرآیند درمان تجربه نخواهید کرد. در ادامه مقاله ۷ مزیت اساسی برای استفاده از لیزر در درمان و جراحی لثه را نام خواهیم برد:

  • درد و خونریزی بسیار کمی بلافاصله بعد از انجام جراحی مشاهده میکنید.
  • پاکت های عمیق پریودنتال به صورت کامل بسته میشود.
  • دیگر شکافی در برش لثه استفاده نمیشود، درد و هرگونه ناراحتی که ناشی از جراحی است نخواهید داشت.
  • احتمال لق شدن دندان از بین میرود و یا به صورت بسیار زیادی کاهش میابد.
  • ترمیم بافت رباط و ترمیم استخوان به صورت کامل انجام میشود.
  • احتمال موفقیت فرآیند درمان در استفاده از لیزر افزایش می یابد.
  • استفاده از لیزر یک راه حل بسیار آسان در عقب نشینی لثه است.
مراقبت بعد از جراحی لثه

برای تقویت لثه تحلیل رفته چه روش‌هایی وجود دارد؟

دوره نقاهت پس از درمان جراحی لثه

  • طبیعی است که پس از درمان مدت زمانی نیاز است تا به بهبودی کامل برسید. معمولا یک هفته تا ۱۰ روز پس از انجام درمان جراحی لثه ممکن است کمی درد را متحمل شوید.
  • بهتر است در روزی که جراحی لثه انجام میدهیدفعالیت بدنی سنگین نداشته باشید و در طول روز استراحت کافی داشته باشید.
  • پس از انجام جراحی لثه بهتر است هر تجویزی که پزشک برای بهبودی برایتان میکند دقیق و صحیح انجام دهید.
  • پس از انجام جراحی بهتر است کمی در نوشیدن و میل کردن مواد غذایی دقت کافی داشته باشید. البته مصرف هرگونه مواد غذایی و نوشیدنی ممنوعیتی ندارد اما بهتر است غذاهایی که نرم هستند مصرف کنید و غذاهایی که ادویه بسیار زیاد دارند را مصرف نکنید مخصوصا استفاده از فلفل به مدت ۲۴ ساعت ممنوع است.
  • مسکن هایی مانند ایپوپروفن و دیگر مسکن هایی که پزشک تجویز میکند را برای کنترل درد استفاده نمائید و تا آخرین عدد به استفاده از آن بپردازید تا کاملا دوره بهبودی را به زودی به اتمام رسانید.
  • هرگز استفاده از مسواک و نخ دندان را به مدت ۲ مرتبه در روز فراموش نکنید زیرا هرگز نباید مواد غذایی و پلاک هایی باقی از غذا روی دندان و بین دندان شما به جا بماند زیرا موجب ایجاد پوسیدگی دندانی شده و درمان با شکست روبرو میشود.
  • در صورتی که خونریزی، دردر و تورم در ناحیه جراحی شده ایجاد شد و ادامه دار بود بهتر است در اسرع وقت به پزشک خود مراجعه کنید تا روند درمان را چک کند و در صورتی که مشکلی وجود دارد هر چه سریعتر از پیشروی آن جلوگیری کند.

۱۶ دیدگاه. ترک جدید

  • میتونیم از اتمام عکس لثه هامو ولبخندمو بفرستم تا هم تورم اگه داشته باشه و هم برای زیبایی بهم بگید چکارکنم و هزینه شو هم لطف کنیدو بگید ممنون ازتون خانم دکتر شما افتخارمایید

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۵۰

      سلام خدمت شما . بله حتما . لطفا یک عکس از ظاهر لبخندتان و یک عکس OPG برای ما ارسال کنید تا بهتر راهنماییتون کنیم .
      شماره جهت ارسال عکس : ۰۹۹۳۰۰۵۱۸۴۵

      پاسخ
  • سلام جراحی لثه با لیزر همه می تونن استفاده کنن؟ هزینه اش چقدره؟

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۱۲

      درود برشما و ممنون از توجهتون امیدوارم مطالب سایت ما براتون مفید بوده باشن
      بله میشه استفاده کرد
      جهت دریافت قیمت با پذیرش کلینیک تماس بگیرید لطفا

      پاسخ
  • درود به شما خانم دکتر عزیز
    دندون های فک پایین من اندازه کوچکی دارند به قدری لثه ها روی دندونام قرار گرفته که لبخند می زنم خیلی توی چشمه میخاستم بدونم جراحی لثه برای این مورد خوبه؟ مرسی از راهنمایی تون

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۲۵

      درود برشما و ممنون از توجهتون امیدوارم مطالب سایت ما براتون مفید بوده باشن
      لطفا یه عکس جلوی دندونها و لبخدتون برای ما در واتسآپ کلینیک ۰۹۹۳۰۰۵۱۸۴۵ ارسال کنید تا بهتر بتونیم راهنمایی کنیم

      پاسخ
  • سلام خانم دکتر نصیری
    دخترم ۹سالشه و وقتی دندون قبلی اش هنوز نیوفتاده بودن دندون جدیدش دراومدن و الان باعث شده که چند تا از دندون های فک پایین لق بشه و لثه هاش ورم کنه.بنظرتون جراحی لثه براش خوبه؟

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۲۶

      درود برشما و ممنون از توجهتون امیدوارم مطالب سایت ما براتون مفید بوده باشن
      لطفا یه عکس از دندونهای دخترتون برای ما در واتسآپ کلینیک ۰۹۹۳۰۰۵۱۸۴۵ارسال کنید تا بهتر بتونیم راهنمایی کنیم

      پاسخ
  • یاسمین رئیسی
    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۲۸

    سلام من لثه هام بخش زیادی از دندونم رو پوشوندن و تصمیم گرفتم لمینت انجام بدم الان با خوندن این مطلب فکر می کنم عمل لثه برام مفیبد باشه. جسارتا هزینه جراحی لثه چقدره؟

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۳۶

      درود برشما و ممنون از توجهتون امیدوارم مطالب سایت ما براتون مفید بوده باشن
      لطفا یه عکس از دندونهای خودتون برای ما در واتسآپ کلینیک ۰۹۹۳۰۰۵۱۸۴۵ارسال کنید تا بهتر بتونیم راهنمایی کنیم

      پاسخ
  • سلام خانم دکتر
    پسرم ۱۴سالشه و الان مدتیه که لثه هاش ورم کرده و کم کم روی دندوناشو میپوشونه اما درد و ناراحتی نداره میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنم؟

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۴۳

      درود برشما و ممنون از توجهتون امیدوارم مطالب سایت ما براتون مفید بوده باشن
      لطفا یه عکس از دندونهای پسرتون برای ما در واتسآپ کلینیک ۰۹۹۳۰۰۵۱۸۴۵ارسال کنید تا بهتر بتونیم راهنمایی کنیم

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید من پاراسل دندان عقلم رو کشیدم دقیقا جای دندون عقل یه تیکه گوشت اورده و روی لثه ام نشسته میشه اینو با جراحی لثه برداشت؟

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۴۴

      درود برشما و ممنون از توجهتون امیدوارم مطالب سایت ما براتون مفید بوده باشن
      بله براحتی امکانپذیره

      پاسخ
  • سلام من همیشه لثه هام موقع مسوالک زدن خونریزی داره با اینکه اروم مسواک میزنم این میتونه نشونه بیماری لثه ها باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۴۷

      درود برشما و ممنون از توجهتون امیدوارم مطالب سایت ما براتون مفید بوده باشن
      چند روز با دهانشویه کلروهگزدین دهانتونو بشورین و لثهاتونو بصورت کم کم ماساژ بدین اگه بهتر نشد حتما به کلینیک مراجعه کنید و از نزدیک ویزیت بشین

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

مقالات مرتبط

فهرست
Call Now Button