انواع ایمپلنت براساس روش کاشت + بهترین روش ایمپلنت

روش های متفاوت کاشت ایمپلنت دندان
ایمپلنت

اشتراک‌گذاری

کاشت ایمپلنت دندان یک روش جایگزینی دندان است که با استفاده از یک پیچ فلزی (ایمپلنت) به استخوان فک متصل می‌شود. ایمپلنت دندان به عنوان یک ساختار پایه استفاده می‌شود تا به پروتز دندان (تاج) یک تکیه گاه مطمئن و مستحکم بدهد.

روش‌های کاشت ایمپلنت دندان می‌تواند در حالت عمومی به شکل تک مرحله ای، دو مرحله ای، ایمپلنت دیجیتال و فوری (یک روزه) انجام شود.

مهمترین نکته هنگام انتخاب انواع روش کاشت ایمپلنت دندان، بررسی وضعیت استخوان و لثه و شرایط عمومی بدن هر فرد است. برای تشخیص و تعیین روش مناسب کاشت ایمپلنت، نیاز به مشاوره و بررسی توسط یک پزشک دندانپزشک متخصص دارید.

تا به‌حال مراحل ایمپلنت دندان را به صورت تصویری دیده اید؟ در ویدئو زیر گام به گام ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری را مشاهده می کنید.

چنانچه فرصت مطالعه کل محتوای مقاله را ندارید، با کلیک روی خلاصه مقاله و مطالعه آن، به اطلاعات مختصر و مفیدی دست پیدا کنید.

اجزای ایمپلنت

ایمپلنت دندان چیست؟

امروزه اغلب افراد برای جایگزین کردن دندان از بین رفته خود از روش ایمپلنت دندان استفاده میکنند. ایمپلنت دندان در واقع پیچ فلزی از جنس تیتانیوم یا زیرکونیا است که در استخوان فک بیمار پیچ میشود. عملکردی که با از بین رفتن ریشه دندان متوقف شده بود با استفاده از ایمپلنت دندانی از سر گرفته میشود و عملکردی کاملا شبیه به دندان طبیعی را اجرا میکند.

همانطور که گفتیم ایمپلنت دقیقا درون استخوان فک شما قرار میگیرد و همین باعث میشود دیگر نگرانی از بابت تعویض، جا به جایی برای تمیز کردن و بیرون آمدن آن نداشته باشید. ایمپلنت دندان با قرار گرفتن در استخوان فک بیمار مانند دندان طبیعی و اصلی عمل میکند. اغلب افراد از ایمپلنت‌هایی استفاده میکنند که از جنس فلز تیتانیوم خالص ساخته شده باشد اما ایمپلنت از نوع دیگری با نام ایمپلنت زیرکونیا از سال ۲۰۰۷ معرفی شده است که عملکردی مشابه ایمپلنت تیتانیوم دارد اما به دلیل معرفی جدید طول عمر احتمالی آن هنوز مشخص نشده است. برای مطالعه بیشتر درباره انواع ایمپلنت دندان این مقاله را بخوانید.

البته طول عمر و دوام ایمپلنت دندان بسیار به مهارت پزشک و شیوه مراقبت از آن پس از کاشت توسط بیمار دارد. اما اغلب بیماران تا پایان عمرخود میتوانند به خوبی از ایمپلنت دندانی مراقبت کرده و نتیجه بسیار خوبی بدست آورند.

حال که با روند کاشت ایمپلنت دندان آشنا شدید بهتر است بدانید روش‌های متفاوتی در کاشت ایمپلنت دندان وجود دارد. هر فرد با توجه به شرایط بدنی خود و بررسی‌های لازمی که توسط پزشک انجام میشود ممکن است روش متفاوتی را انجام دهد. در ادامه این مقاله ما به بررسی انواع روش‌ها میپردازیم؛ با ما همراه باشید.

آیا ایمپلنت درد دارد را در این مقاله از سایت دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری مطالعه کنید.

مراحل کاشت ایمپلنت دندان

اصول کاشت ایمپلنت دندان بدین صورت است که باید ایمپلنت دندان در ناحیه‌ای از فک قرار بگیرد که بتواند به خوبی به استخوان فک جوش بخورد و همین اتفاق پیش می‌آید و پس از گذران دوره ۳ تا ۶ ماهه ایمپلنت به استخوان فک پیوند مستحکمی میخورد.

ایمپلنت دندان حکم ریشه طبیعی دندان و پایه و اساس داشتن یک دندان قوی را فراهم و اجرا میکند. پس از آنکه ایمپلنت دندان به خوبی با استخوان فک جوش خورد حال وقت آن رسیده است که تاج دندان که کاملا شبیه به بخشی از دندان است و اغلب از جنس تمام لمینت سرامیکی که اغلب ما می بینیم روی ایمپلنت سوار شود تا به طور کامل جایگزین دندان از دست رفته بیمار شود.

مزایای ایمپلنت دندان

شرط اساسی برای کاشت ایمپلنت دندان داشتن استخوان سالم و بدون عفونت است. برای بهتر و زود جوش خوردن ایمپلنت دندان باید مراقبت‌های بسیار زیادی را انجام دهید تا طول عمر بسیار بالایی را با آن تجربه کنید. میزان تراکم استخوان و کیفیت استخوان فک فرد برای ایمپلنت دندان بسیار اهمیت دارد. در ادامه برخی از مزایای ایمپلنت دندان را نام میبریم:

دندان ایمپلنت

زمانی که ایمپلنت دندانی شما عفونت می کند، نشانه هایی را به همراه خواهد داشت که می توانید آن را تشخیص دهید و برای درمان آن به دندانپزشک خود مراجعه کنید.مقاله علایم عفونت ایمپلنت دندان در همین باره مطالعه کنید.

  1. با استفاده از ایمپلنت دندانی میتوانید زیبایی ظاهری دندان را کاملا طبیعی حفظ کنید.
  2. با استفاده از روش ایمپلنت، دندان‌های مجاور مراقبت و پشتیبانی میشوند.
  3. مراقبت از آن بسیار آسان بوده فقط نیازمند دقت در انجام آن است.
  4. با استفاده از ایمپلنت دندانی میتوانید به راحتی صحبت کنید و مشکلی در تکلم نداشته باشید.
  5. زیبایی چهره شما با استفاده از ایمپلنت دندانی حفظ میشود.
  6. با استفاده از ایمپلنت دندانی از تحلیل رفتن لثه خود جلوگیری میکنید.

استفاده از ایمپلنت برای جایگزینی دندان از دست رفته تقریبا هیچ معایبی ندارند و فقط گاهی نیازمند پرداخت هزینه بالایی است که از لحظه آغاز فعالیت تا پایان فعالیت زمان دارید تا آن را پرداخت کنید. در حقیقت ایمپلنت روی لثه تحلیل رفته یکی از بهترین راه ها برای داشتن دندان های زیبا و جلوگیری از تحلیل رفتن بیشتر لثه می باشد.

برخی میگویند دوره درمان ایمپلنت دندان طولانی است که باز هم با توجه به آنکه بعد از کاشت ایمپلنت تقریبا تا ۵ سال هیچ درمان جدیدی برای آن نخواهید داشت و کافیست هرزگاهی به پزشک مراجعه کنید تا اگر نیاز به ترمیم داشت آن را انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و همچنین دریافت نوبت، با کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۲۲۲۱۵۰۰۵ – ۰۲۱-۲۲۲۱۴۰۰۴

روش ایمپلنت دندان تک مرحله ای

برای آگاهی از چگونگی کاشت ایمپلنت با پیوند استخوان مطالعه مقاله پیوند استخوان برای ایمپلنت را توصیه می کنیم.

روش‌های متفاوت کاشت ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان طبق فرآیندهای متفاوتی انجام میشود که البته بر اساس نوع فرآیند مورد استفاده بخش بندی میشوند: ایمپلنت تک مرحله‌ای، ایمپلنت فرو رونده، ایمپلنت ساب پریو استیل، ایمپلنت فوری و ایمپلنت دو مرحله‌ای

ایمپلنت دندان دو مرحله‌ای

ایمپلنت دو مرحله‌ای همانطور که از اسم آن پیداست در دو مرحله انجام خواهد شد. در مرحله اول با یک عمل جراحی ایمپلنت را درون استخوان فک جایگذاری میکنند و سپس بافت لثه را با بخیه زدن میبندند. پس از گذشت حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه برای اتصال اباتمنت و ترمیم موقت یک بخش جزئی از آن را باز میکنند.

ایمپلنت دندان فرو رونده

ایمپلنت فرو رونده یکی از رایج‌ترین روش‌های کاشت ایمپلنت دندان است که در این روش نیز ایمپلنت درون استخوان فک قرار میگیرد. این روش از ایمپلنت دندان جایگزینی برای بریج دندان و دندان مصنوعی است. این روش شامل انواع مختلفی چون: پیچی (رزوه‌دار)، استوانه‌ای (صاف) یا تیغه‌دار است.

روش ایمپلنت دندان ساب پریو استیل

اگر به فکر ایمپلنت دندان خود هستید، باید برای انتخاب بهترین دکتر ایمپلنت دیجیتال قدری وسواس به خرج بدهید تا نتیجه دلخواه خود را بگیرید.

ایمپلنت دندان تک مرحله‌ای

در روش ایمپلنت دندان تک مرحله‌ای یک ایمپلنت بلند درون استخوان فک قرار داده میشود و سپس آن را بخیه میزنند پس از آنکه لثه را بخیه زدند بافت لثه بالای ایمپلنت با بافت لثه هم سطح میشود و در نهایت بالای ایمپلنت قابل مشاهده است و پس از آنکه چند ماه از کاشت گذشت و بهبودی کامل حاصل شد باید اباتمنت و روکش موقت را بدون آنکه جراحی انجام شود روی ایمپلنت نصب شود. در این روش دیگر نیاز به مرحله دوم جراحی نیست. حداقل ۳ الی ۶ ماه زمان کافی نیاز است تا ایمپلنت کاشت شده به استخوان فک به صورت قوی و مستحکم جوش بخورد.

ایمپلنت دندان ساب پریو استیل

در روش ایمپلنت دندان ساب پریو استیل، ایمپلنت درون بافت لثه و بر روی استخوان فک قرار میگیرد به صورتی که بخشی از سر فلزی ایمپلنت دندان جهت نگهداشتن روکش بیرون‌تر است. از این روش برای عمل‌های تک مرحله‌ای ایمپلنت استفاده میشود. این نوع ایمپلنت‌ها اغلب برای نگهداشتن دندان مصنوعی برای افرادی که دارای ارتفاع کافی استخوان نیستند قابل استفاده  است.

ایمپلنت فوری

ایمپلنت دندانی فوری یا یک روزه

اغلب متخصصین ایمپلنت میتوانند در صورت دارا بودن شرایط توسط بیمار ایمپلنت را درون محل تعیین شده خود به صورت فوری و بلافاصله قرار دهند. در صورتی که بیمار واجد شرایط برای ایمپلنت فوری یا ایمپلنت یک روزه باشد در زمانی که باید برای جوش خوردن ایمپلنت منتظر ماند تا بقیه عملیات را از سر گرفت صرفه جویی میشود و همه عملیات و فرآیند کاشت ایمپلنت در یک روز قابل انجام است. این روش بسیار بستگی به آناتومی استخوان ناحیه‌ای که در آن باید ایمپلنت کاشت شود، دارد. برای مثال استفاده از این روش برای مواقعی که ناحیه‌ای که دندان ندارد دارای عرض بیشتری نسبت به ایمپلنت باشد نمیتوان ایمپلنت فوری انجام داد. گاهی برای محکم بودن ایمپلنت در مکانی که قرار گرفته است نیاز است پیوند استخوان انجام شود زیرا بافت استخوانی آن بخش نرم بوده است.

یا در شرایط دیگری همچون هنگامی که بیمار در مصرف سیگار پیشرو است میتوان گفت به دلیل بالا رفتن نیکوتین خون بیمار در خون رسانی ساخت عروق ریز در اطراف ناحیه ایمپلنت دندان بیمار جهت جوش خوردن مستحکم و یا تزریق پودر استخوان تداخلی ایجاد میشود که نمیتوان ایمپلنت فوری استفاده نمود و حتی در هنگامی که فرد متقاضی دارای دیابت کنترل نشده باشد نمیتواند از ایمپلنت یک روزه استفاده کند. این روش میتواند برای دندان‌های جلویی و دندان‌هایی که در دید بیشتری قرار دارند بعنوان ایمپلنت دندان جلو استفاده شوند.

در ادامه ویدئویی از  تجربیات کاشت ایمپلنت دندان یکی از بیماران دکتر نوشین نصیری را مشاهده می کنید:

 یکی از مهم‌ترین مراحل ایمپلنت دندان، جایگذاری هیلینگ ایمپلنت است. اما هیلینگ ایمپلنت چیست و چه کاربردی دارد؟

روش ایمپلنت دندان کوتاه

کاشت ایمپلنت دندان کوتاه (MDI جزئی و باریک است. این مدل ایمپلنت‌ها اندازه‌ای کوچک‌تر از مدل‌های رایج ایمپلنت‌های دندانی دارند. آن‌ها به‌وسیله تکنیک‌های کم تهاجمی در جای خود گذاشته می‌شوند و در درجه نخست برای ثابت شدن پروتز پایین فک مورداستفاده قرار می‌گیرند.

روش ایمپلنت دندان All-on-4

All-on-4 راهی برای کاشت دندان برای جانشینی دندان‌های فک بالا یا کل فک به‌صورت یک قوس کامل است. در این روش برای همه  فک میزان چهار ایمپلنت دندان در استخوان  قرار داده می‌شود و پیوند استخوان در آن انجام نمی‌گیرد.

برای قرارگیری از جوش‌های به خصوصی استفاده می‌شود به‌طوری‌که می‌توان یک دسته ناپایدار از دندان‌های جانشین را در یک روز جای گذاشت.

تا وقتی‌که بافت لثه بهبود یابد، از یک رژیم غذایی اصلاح‌شده پیروی کنید تا ایمپلنت‌ها بااستخوان طبیعی فک شما اتصال بخورند. پس از گذشت تقریباً شش ماه، دندان‌های جانشین همیشگی قرار می‌گیرند و توانایی ازسرگیری یک رژیم منظم را خواهید داشت.

این نوع ایمپلنت ها بیش از ۳۰ سال است که برای کاشت دندان با موفقیت انجام می‌شود. ایمپلنت دندان بهترین راه موجود برای پشتیبانی از دندان‌های جانشین و کاشتن دندان است  و می‌توان گفت ایمپلنت موجب می‌شود دندان‌های تازه به شکل طبیعی احساس، شکل و کارایی داشته باشند. درصد موفقیت ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی مانند مهارت و تجربه جراح، تکنولوژی‌های پیشرفته و اجرای صحیح عمل جراحی، سلامت عمومی بیمار و وجود استخوان کافی بستگی دارد.

آیا ایمپلنت دیجیتال دندان سالمندان انتخاب مناسبی است؟

روش ایمپلنت‌های Endosteal

یکی از متداول‌ترین راه‌های کاشت ایمپلنت دندان است که به شکل وسیع جایگزین بریج یا پروتز دندانی متحرک است. ایمپلنت‌های Endosteal دارای مدل‌های فیکسچر (پیچ پایه یا رزوه ای) و مدل‌های اباتمنت (سیلندری یا صاف) یا تیغه‌ای هستند. همان‌طور که میدانید، انتخاب مدل ایمپلنت بر اساس تشخیص دکتر انجام می‌گیرد. امّا ایمپلنت‌های اندوستال امن، تاثیرگذار و پرطرفدارترین انتخابی هستند که هم‌اکنون استفاده می‌شود.

در این نوع ایمپلنت سوراخی در فک به وجود می‌آوردند. این سوراخ بر اساس اندازه پایه تیتانیومی است که باید برای ریشه مصنوعی در فک قرار داده شود.

بعد از جای گذاری باید کمی صبر کرد تا پایه نرم و استخوان‌های کنار آن به این پایه تیتانیومی جوش‌خورده و بهبود یابند. این موضوع می‌تواند چندین ماه طول بکشد. بعدازآن، قسمت تاج بر روی پایه قرار داده می‌شود و درمان به انتهای خود می‌رسد.

روش پانچ بهترین روش ایمپلنت

درروش پانچ به خاطر کم بودن آسیبی که به استخوان و لثه میزند و همین‌طور کنار نزدن لثه (که روش همیشگی جای گذاری ایمپلنت است) ورم زیاد، خونریزی شدید، کبودی و درد تقریباً وجود ندارد و احتیاج به استفاده از بخیه بعد از پایان عمل نیست.

جای گذاری هر ایمپلنت به شکل معمول ۱۵ دقیقه به طول می‌انجامد که از  کار پر کردن دندان زمان بسیار کمتری است. بعد از جای گذاری ایمپلنت دندان در فک به‌طورمعمول ۳ ماه وقت احتیاج است تا عمل هم‌جوشی بااستخوان انجام شود و کاملاً ایمپلنت قسمتی از بدن شود.

بعد از ۳ ماه درپوش موجود روی ایمپلنت (Cover Screw) برداشته‌شده و اباتمنت (متصل‌کننده ایمپلنت به تاج آن) بر روی آن قرار می‌گیرد که همان دندان تراش‌خورده را به نمایش می‌گذارد و بعدازآن مسائل قالب‌گیری و طراحی روکش یک الی دو هفته  به طول می‌انجامد.

با انجام ایمپلنت به‌وسیله یک متخصص ایمپلنت دندان حرفه‌ای در مسائل کاشت ایمپلنت دندان، جراحی دندان یکی از امن‌ترین و قابل پیش‌بینی‌ترین راه‌ها در مبحث دندان است.

مراقبت‌های لازم پس از کاشت ایمپلنت دندان

مراقبت از ایمپلنت پس از کاشت آنقدر حائز اهمیت است که طول عمر ایمپلنت را به خود وابسته کرده است. هنگامی که کاشت ایمپلنت انجام میدهید باید مراقبت‌های ویژه‌ای را پیش از انجام آن و پس از انجام کاشت رعایت کنید. در این بخش میخواهیم مراقبت‌های بعد از کاشت ایمپلنت را برای شما شرح دهیم.

  1. حداقل تا ۲۴ ساعت پس از انجام ایمپلنت دندان مجاز به استفاده از مواد غذایی سفت و داغ نیستید. بدین معنی که باید از مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی استفاده کنید که ولرم باشد و حالت رقیق داشته باشد زیرا ایمپلنت شما با اعمال فشار زیاد در روزهای اول ممکن است دچار آسیب شود.
  2. حداقل تا ۳ روز نمیتوانید ناحیه ایمپلنت شده را مسواک کنید و باید از نخ دندان‌های مخصوص ایمپلنت استفاده کنید که دارای دو بخش نازک و نرم است از بخش نرم برای تمیز سازی بین دندان و از بخش نازک برای پاکسازی محل استفاده میشود.
  3. استفاده از دهان شویه‌هایی که فاقد الکل است به صورت روزی دو مرتبه برای فردی که کاشت ایمپلنت داشته است بسیار ضروری است.
  4. از ممنوعیت‌هایی که بسیار از انجام آن باید پرهیز کنید استفاده از سیگار است. بهتر است به مدت حداقل یک ماه از مصرف سیگار و دخانیات پرهیز کنید زیرا استعمال دخانیات باعث مواجه شدن کاشت ایمپلنت دندان با شکست میشود.
  5. بهتر است اگر احساس درد در ناحیه ایمپلنت داشتید حتما به پزشک خود جهت بررسی‌های لازم مراجعه کنید و بدون تجویز پزشک از خوردن دارو اجتناب کنید.
  6. بهتر است پس از انجام کاشت ایمپلنت دندان حداقل یک ماه از فعالیت بدنی و ورزش‌های سنگین بپرهیزید. جا به جا کردن وسایل سنگین را هم به کل برای مدتی فراموش کنید و استراحت کافی داشته باشید.
  7. به هیچ عنوان تا ۴۸ ساعت پس از کاشت ایمپلنت دندانی از نی برای نوشیدن مایعات استفاده نکنید و آب دهان خود را بیرون پرتاب نکنید زیرا این کارها قطعا خونریزی را افزایش میدهد.

اغلب طلایی ترین زمان کشیدن دندان عقل زمانی است که هنوز آسیبی از جانب دندون عقل شما به دندان‌های مجاور نرسیده باشد.

سخن آخر: هر آنچه در مورد روش‌های مختلف کاشت ایمپلنت باید بدانید:

  1. ایمپلنت دندان طبق فرآیندهای متفاوتی انجام میشود که البته بر اساس نوع فرآیند مورد استفاده بخش بندی میشوند: ایمپلنت تک مرحله‌ای، ایمپلنت فرو رونده، ایمپلنت ساب پریو استیل، ایمپلنت فوری و ایمپلنت دو مرحله‌ای
  2. روش ایمپلنت دندان در همان روز: در استفاده از این روش باید چند ایمپلنت روی استخوان فک نصب شود و پس از گذشت چند ساعت یک قوس کامل به صورت موقت یا ثابت روی آن قرار بگیرد. اگر از دندان موقت استفاده شود باید بعد از آنکه دوره بهبودی به پایان رسید از بریج دائمی استفاده شود.
  3. در روش ایمپلنت دندان ساب پریو استیل، ایمپلنت درون بافت لثه و بر روی استخوان فک قرار میگیرد به صورتی که بخشی از سر فلزی ایمپلنت دندان جهت نگهداشتن روکش بیرون‌تر است. از این روش برای عمل‌های تک مرحله‌ای ایمپلنت استفاده میشود. این نوع ایمپلنت‌ها اغلب برای نگهداشتن دندان مصنوعی برای افرادی که دارای ارتفاع کافی استخوان نیستند قابل استفاده است.

کاشت ایمپلنت دیجیتال چه مزایایی دارد؟

  • با استفاده از ایمپلنت دندانی میتوانید زیبایی ظاهری دندان را کاملا طبیعی حفظ کنید.
  • با استفاده از روش ایمپلنت، دندان‌های مجاور مراقبت و پشتیبانی میشوند.
  • مراقبت از آن بسیار آسان بوده فقط نیازمند دقت در انجام آن است.
  • با استفاده از ایمپلنت دندانی میتوانید به راحتی صحبت کنید و مشکلی در تکلم نداشته باشید.
  • زیبایی چهره شما با استفاده از ایمپلنت دندانی حفظ میشود.
  • با استفاده از ایمپلنت دندانی از تحلیل رفتن لثه خود جلوگیری میکنید.

کاشت ایمپلنت دندان چه مزایایی دارد؟

  • با استفاده از ایمپلنت دندانی میتوانید زیبایی ظاهری دندان را کاملا طبیعی حفظ کنید.
  • با استفاده از روش ایمپلنت، دندان‌های مجاور مراقبت و پشتیبانی میشوند.
  • مراقبت از آن بسیار آسان بوده فقط نیازمند دقت در انجام آن است.
  • با استفاده از ایمپلنت دندانی میتوانید به راحتی صحبت کنید و مشکلی در تکلم نداشته باشید.
  • زیبایی چهره شما با استفاده از ایمپلنت دندانی حفظ میشود.
  • با استفاده از ایمپلنت دندانی از تحلیل رفتن لثه خود جلوگیری میکنید.

هزینه کاشت ایمپلنت دندان چقدر است؟

این که هزینه کاشت دندان چقدر است، سوالی است که تنها با ویزیت پزشک پاسخ داده می شود. در نتیجه در ابتدای کار پاسخ به این سوال بسیار پیچیده خواهد بود. دندانپزشک برای پاسخ به این سوال باید نیاز واقعی بیمار را ارزیابی کند و تنها در این صورت قادر به براورد هزینه حقیقی خواهد بود.

۲۲ دیدگاه. ترک جدید

  • سلام خانم نصیری دختر من۱۸سالشه و یه دندونش لقه الان میشه دندونشو بکشم ایمپلنت کنه؟

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۱۶

      سلام خدمت شما. لطفا عکس opg برای ما ارسال کنید تا بهتر راهنماییتون کنیم .
      ۰۹۹۳۰۰۵۱۸۴۵

      پاسخ
  • سلام خدمت شما هزینه ایمپلنت دندون به هر روشی که گفتین توی این متن متفاوته؟

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۱۸

      سلام خدمت شما. لطفا با کلینیک تماس بگیرید .
      ۲۲۲۱۴۰۰۴
      ۲۲۲۱۵۰۰۵

      پاسخ
      • سلام خانوم دکتر عزیز…..دوتا دندون نیش کنار هم د..وستم ایمپلنت کرده.. اما تاج دندون.. دکتر به جای پیچ کردن با سیمان چسبونده…ولثه اضافه الان رو لثه ش داره بنظرتون درسته…این روش….. منی که میخام ایمپلنت انجام بدم کلا نظرم دربارش عوض شده….لطفا راهنمایی کنید…

        پاسخ
        • دکتر نوشین نصیری
          ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۰۵:۵۵

          سلام خدمت شما . قدم اول این هست که شما برای ما یک عکس OPG ارسال کنید و اگر مایل هستین حضوری ویزیت بشید برای هماهنگی وقتتون لطفا با کلینیک تماس بگیرید .
          شماره واتساپ کلینیک جهت ارسال عکس : ۰۹۹۳۰۰۵۱۸۴۵

          پاسخ
  • سهیلا رنجبر
    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۴۸

    سلام ببخشین همسر من قند داره جای دو تا دندوناشم خالیه فک پایین سمت چپ میتونه ایمپلنت دندون انجام بده؟

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۲۳

      سلام خدمت شما . لطفا جواب اخرین ازمایش قندشون (a1c / fbs ) برای ما ارسال کنید تا ما راهنماییتون کنیم .
      ۲۲۲۱۴۰۰۴
      ۲۲۲۱۵۰۰۵
      ۰۹۹۳۰۰۵۱۸۴۵

      پاسخ
  • سلام خانم دکتر دو تا دندونای جلوی فک بالام دو سال افتاده اما لثه اش اصلا تحلیل نرفته بنظرتون کدوم روش کاشا ایمپلنت برام بهتره؟

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۱۹

      سلام خدمت شما . لطفا برای ما عکس opg ارسال کنید تا ما بهتر راهنماییتون کنیم .
      ۰۹۹۳۰۰۵۱۸۴۵

      پاسخ
  • سلام خانم دکتر همسر من ۵ماهه بارداره و دندون درد شدید داشت و نتونست تحمل کنه مجبور شدیم بکشیم دندونشو ایا الان میتونه ایمپلنت فوی انجام بده؟ به نظرتون بهترین روش ایمپلنت برای ایشون چیه؟ مرسی

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۲

      درود برشما و ممنون از توجهتون امیدوارم مطالب سایت ما براتون مفید بوده باشن
      لطفا یه عکس OPG برای ما ارسال کنید تا بهتر بتونیم راهنمایی کنیم

      پاسخ
  • حسین سرهنگی کلا
    ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۸:۱۶

    خسته نباشین من ۵۸سالمه و دندون مصنوعی دارم حدود ۱۵ساله و هیج دندونم از خودم نیست کدوم یکی از روش های ایمپلنت دندون برای من مناسب است؟ من تا حدود ۱۵ یا ۱۶سال پیش سیگگار هم میکشیدم مشکلی نداد الان؟

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۳

      درود برشما و ممنون از توجهتون امیدوارم مطالب سایت ما براتون مفید بوده باشن
      لطفا یه عکس OPG برای ما ارسال کنید تا بهتر بتونیم راهنمایی کنیم

      پاسخ
  • سلام توی روش دو مرحله ای ایمپلنت که لثه رو بخیه می زنید باید برای کشیدن ایمپلنت هم بیایم مطب؟ من شهرستانم باید چیکار کنم؟ ببخشید میشه هزینه ایمپلنت فوری یک دندون رو هم بگین

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۵

      درود برشما و ممنون از توجهتون امیدوارم مطالب سایت ما براتون مفید بوده باشن
      لطفا یه عکس OPG برای ما ارسال کنید تا بهتر بتونیم راهنمایی کنیم
      و اینکه متوجه نشدم منظورتون از کشیدن ایمپلنت همون کشیدن دندون هست ؟

      پاسخ
  • سلام مراقبت های بعد از ایمپلنت توی همه روش های ایمپلنت دندون یکیه؟ سوالم اینه اگه ایمپلنت فوری انجام بدیم مراقبت ها و درد و خونریزی بعدش کمتر از بقیه روش های ایمپلنت دندون نیست؟

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۲

      درود برشما و ممنون از توجهتون امیدوارم مطالب سایت ما براتون مفید بوده باشن
      در روش معمولی لثه برش و بخیه میخوره ولی در روش دیجیتال هیچ برش و بخیه ای انجام نمیشه
      ولی رعایت بهداشت در همه موارد یکی هست

      پاسخ
  • آسیه یزدانی فر
    ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۸:۱۲

    سلام خانم دکتر بهترین روش کاشت ایمپلنت بین این روش هایی که گفتید چیه؟ من ۲۹سالمه و دو تا از دندونای جلوم رو توی دوره بارداری از دست دادم الان یه بچه ۶ماهه دارم می تونم یکی از این روش های کاشت ایمپلنت رو انجام بدم یا باید صبر کنم؟ لطفا راهنمایی کنین

    پاسخ
    • دکتر نوشین نصیری
      ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۱

      درود برشما و ممنون از توجهتون امیدوارم مطالب سایت ما براتون مفید بوده باشن
      در صورت مساعد بودن کیفیت استخوان فکتتون بهترین و راحتترین و سریعترین گزینه برای شما ایمپلنت دیجیتال هستش فقط قبلش باید از دکتر زنان و زایمان خودتون یه نامه برای ما بیارین که از چه آمپول بی حسی و آنتی بیوتیک که مناسب با شرایط شما مناسب باشه میتونیم استفاده کنیم.

      پاسخ
  • سلام ببخشید برای کسی که عرض لثه کمی داره هم بخصوص برای دندانهای جلو میشه ایمپلنت کرد؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

مقالات مرتبط

فهرست
Call Now Button