ایمپلنت دندان جلو برای فک بالا و پایین

ایمپلنت دندان جلو
ایمپلنت

اشتراک‌گذاری

ایمپلنت دندان جلو به دلیل قرارگیری مناسب آن زیر لثه، به طبیعی بودن ظاهر دندان های جلویی شما کمک می‌کند. ایمپلنت نوعی دندان مصنوعی است که استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد و تا حد زیادی شبیه به دندان‌های طبیعی عمل می‌کند.

اگر فرآیند ایمپلنت دندان جلو فک بالا و پایین به خوبی انجام شود، هیچ کس متوجه نخواهد شد که شما یک دندان مصنوعی در قسمت‌های جلویی دهان خود دارید. در ادامه درباره مزایا و روش انجام ایمپلنت دندان جلویی می‌آموزیم.

ایمپلنت دندان جلو چیست؟

ایمپلنت‌های دندانی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته جلوی دهان هستند. در مقایسه با یک بریج دندان که برای روکش دندان به دندان‌های مجاور نیاز دارد، برای ایمپلنت‌ دندان های جلو به هیچ وجه به وجود دندان‌های دیگر شما نیازی نیست. علاوه بر این، آنها استحکام و ثبات جویدنی بسیار بیشتری نسبت به پروتز پارسیل دارند و در حفظ استخوان فک عملکرد بهتری دارند.

ناگفته نماند که در صورت مراقبت درست از ایمپلنت‌های دندان تا ۳۰ سال یا بیشتر دوام می‌آورند که طول عمری بسیار بیشتر از سایر گزینه‌ها است.

با این اوصاف، یکی از نگرانی‌ها درباره قرار دادن ایمپلنت دندان در جلو، میزان استخوانی است که در آن ناحیه وجود دارد. ایمپلنت‌ها به مقدار زیادی استخوان فک سالم برای حمایت نیاز دارند و در برخی موارد، این ناحیه نسبت به آنچه در اطراف دندان‌های عقب وجود دارد، «ارتفاع» استخوانی کمتری دارد.

برای ارزیابی نیازهای شما، دندانپزشک تصاویر دقیقی از دندان‌ها و فک‌های شما می گیرد. در صورت لزوم، ممکن است پیوند استخوان را برای تقویت فک قبل از کاشت ایمپلنت توصیه کند.

ایمپلنت دندان چیست

کاربرد ایمپلنت دندان

در ایمپلنت‌های دندانی با جایگزین کردن ریشه و تاج دندان از دست رفته، جای دندان خالی را پر می‌کنند . این ویژگی مهم، آن‌ها را از گزینه‌هایی مانند بریج های دندانی و پروتزهای جزئی که تنها جایگزین تاج دندان‌های از دست رفته می‌شوند متمایز می‌کند.

علاوه بر این، نتیجه بهتر و عالی استفاده از ایمپلنت‌ها و همچنین ظاهر و احساس طبیعی آنها از دیگر دلایل برای انتخاب این گزینه است.

بخش “ریشه” ایمپلنت یک پایه تیتانیومی با درجه جراحی است که در فک شما در جایی که ریشه دندان شما قبلا قرار داشت قرار می‌گیرد. پس از این روش اولیه، چند ماه به پست فرصت داده می‌شود تا با استخوان فک شما یکپارچه شود. این کار پست را بسیار محکم کرده و به آن اجازه می‌دهد تا درست مانند ریشه دندان‌های طبیعی عمل کند.

پس از آن، بسته به تعداد دندان‌هایی که از دست داده‌اید، ایمپلنت با یک تاج، بریج یا پروتز دندان ترمیم می‌شود. رنگ و شکل دندان‌های جدید شما دقیقاً با بقیه دندان‌های شما مطابقت دارد؛ به طوری که کمتر کسی حدس می‌زند که دندان‌های جایگزین شده واقعی نیستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و همچنین دریافت نوبت، با کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۲۲۲۱۵۰۰۵۰۲۱-۲۲۲۱۴۰۰۴

نظرات در مورد ایمپلنت دندان

مراجعه کننده عزیز در ویدیو زیر از تجربه خود درباره ایمپلنت دیجیتال دندان در کلینیک دندانپزشکی دکتر نوشین نصیری صحبت می‌کند:

مواقع کاشت ایمپلنت دندان جلو

با وجود اینکه روش‌های مختلفی برای بهبود ظاهر دندان‌های جلویی وجود دارد، ولی مهمترین دلایلی که باعث می‌شود برای پوشش آسیب‌ها یا شکستگی‌های دندان جلویی، از ایمپلنت دندان جلو استفاده شود، شامل موارد زیر هستند:

 ۱. پوسیدگی زیاد دندان

همانطور که می‌دانید، دندان شکسته شده منبع مناسبی برای تجمع باکتری‌ها و عوامل آلوده است. همین موضوع باعث می‌شود دندان شکسته شده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پوسیده شود و این پوسیدگی دندان به بخش‌های عمیق دندان، یعنی پالپ دندان برسد.

به همین دلیل استفاده از روکش‌های دندانی مثل کامپوزیت یا لمینت دندان، برای دندانی که بخش زیادی از آن شکسته شده است، مناسب نیست.

شاید بتوان از کامپوزیت دندان برای درمان شکستگی‌های جزئی دندان استفاده کرد، ولی گاهی اوقات مشاهده می‌کنیم به علت ضربه یا فشار، حدود ۸۰ درصد تاج دندان شکسته می‌شود.

آسیب به ریشه و پالپ دندان باعث ایجاد درد هنگام غذا خوردن یا حساسیت دندان نسبت به سرما و گرما می‌شود و این موضوع برای شخص آزاردهنده است. به همین دلیل برای اینکه از ایجاد درد و حساسیت جلوگیری شود، باید بخش شکسته شده دندان به همراه ریشه دندان، خارج شود و شخص از ایمپلنت استفاده کند.

۲. ضربه شدید به دندان ها

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود شما به ایمپلنت دندان جلو نیاز داشته باشید، ضربۀ شدید یا یک تصادف است.

یک ضربه شدید به دندان، از همان ابتدا باعث ایجاد پوسیدگی یا آلودگی دندان نمی‌شود، اما ساختار دندان را ضعیف خواهد کرد. این ضربه باعث می‌شود ریشه دندان، عملکرد سابق را نداشته باشد و حتی امکان لق شدن یا کج شدن دندان وجود دارد. از طرفی ممکن است این ضربه بر استحکام و قدرت لثه نیز تاثیرگذار باشد.

شل شدن بافت لثه باعث می‌شود ریشه دندان، نتواند تاج دندان را سر جای خود نگه دارد. برای برطرف کردن این مشکل باید به طور کامل دندان آسیب دیده را خارج کرد و یک پایه ایمپلنت قوی درون لثه قرار داد.

۳. عدم دریافت نتیجه مناسب از فرآیند اندو

اگر ریشه دندان عملکرد ضعیفی داشته باشد، شاید مجبور باشید چندین مرتبه فرآید اندو را انجام دهید. زمانی که شما یک مرتبه به درمان ریشه یا پالپ دندان می‌پردازید، کانال یا حفره دندان با استفاده از مواد پر کننده قوی، پوشش داده می‌شود تا امکان آسیب رسیدن به ریشه دندان وجود نداشته باشد.

اما ممکن است به دلایل مختلفی که مهمترین آنها دلایل ژنتیکی است، ریشه دندان عملکرد ضعیفی داشته باشد و فرآیند اندو یا درمان ریشه، نتیجه مناسبی نداشته باشد.

در این حالت تنها کاری که می‌توان انجام داد، کشیدن دندان طبیعی و جایگذاری یک دندان مصنوعی است. عملکرد ضعیف ریشه دندان به مرور زمان باعث آسیب به تاج دندان می‌شود. در نهایت ممکن است چندین مرتبه پوسیدگی و حساسیت دندانی را تجربه کنید. به عنوان مثال، در زمان غذا خوردن نسبت به غذاهای سرد یا داغ واکنش نشان دهید.

۴. ترک شدید دندان ‌ها

عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و عدم توجه به مصرف غذاهای داغ یا سرد، به مرور زمان باعث ترک برداشتن دندان‌ها می‌شود. در این حالت ریشه دندان عملکرد صحیحی دارد و کاملا سالم است، اما تاج دندان آسیب دیده است. زمانی که تاج دندان آسیب ببیند، پیوند آن با ریشه دندان سست می‌شود.

به همین دلیل ممکن است لق شده یا جابجا شود. یکی از مشهودترین نشانه‌های ترک برداشتن دندان‌ها این است که به مرور زمان، بخش‌های کوچکی از دندان شکسته می‌شود.

این شکستگی می‌تواند تا جایی ادامه پیدا کند که کل ساختار تاج دندان از بین برود. بنابراین قبل از این اتفاق، باید برای ایمپلنت دندان جلو اقدام کنید.

مزیت ایمپلنت دندان های جلو

درباره ایمپلنت دیجیتال که از نتایج دندانپزشکی دیجیتال است در این مقاله مطالعه کنید.

ایمپلنت دندان های جلو بهتر است یا بریج؟

ایمپلنت‌های دندانی تنها گزینه جایگزین کردن دندان بدون نیاز به پشتیبان هستند. هر ایمپلنت دندانی به جای چسبیدن به دندان‌های دیگر و تحت فشار قرار دادن آنها به صورت مجزا کار گذاشته می‌شود و از طریق پست ایمپلنت که از طریق جراحی در استخوان فک شما قرار می‌گیرد در دهان شما محکم جای می‌گیرد.

پس از جراحی، استخوان اطراف پست التیام می‌یابد و به طور دائم در جای خود تثبیت و محکم می‌شود. قسمت کوچکی از پست ایمپلنت از بالای لثه بیرون زده و به همین دلیل است که از یک رابط برای اتصال قسمت قابل مشاهده دندان به پایه استفاده می‌شود. این ریشه مصنوعی به ایمپلنت‌های دندانی کمک می‌کند تا ایمپلنت به قوی‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌حل‌های جایگزین دندان تبدیل شود.

این امنیت دلیل اصلی دیگری برای انتخاب ایمپلنت به جای بریج برای دندان از دست رفته در جلوی دهان است. دندان‌های جلو بیش از هر دندان دیگری در معرض دید قرار دارند و اگر در این ناحیه شکافی داشته باشید، پنهان کردن آن بدون پروتز غیرممکن خواهد بود.

مشکل بریج‌های دندانی این است که عنصر دندان در واقع روی لثه‌های شما محکم نمی‌شود و روی آنها قرار می‌گیرد.

این کار نه تنها باعث می‌شود که باکتری‌های میکروسکوپی و بقایای غذا در زیر آن گیر کرده و باعث ایجاد مشکلات دندانی شوند، بلکه بسیاری از بیماران گزارش می‌دهند که بریج آنها کمی لق بوده و هنگام خوردن، نوشیدن، صحبت کردن، عطسه کردن و موارد دیگر این مسئله بیشتر احساس می‌شود.

با این حال، از آنجایی که ایمپلنت‌های دندان به نحوی بسیار ایمن و محکم وصل می شوند، مشکلات خیلی کمتری به وجود می‌آید و ایمپلنت شما با خوردن،  نوشیدن و مراقبت درست، همچنان در جای خود باقی می‌ماند.

در نهایت، ایمپلنت‌های دندانی ممکن است گران‌تر از بریج باشند، اما با مراقبت و توجه لازم می‌توانند عمر طولانی‌تری داشته باشند. یک بریج به طور متوسط ۱۵ سال عمر خواهد داشت​​ در حالی که ایمپلن‌ ها می‌توانند  دو دهه و حتی بیشتر دوام بیاورند.

پیوند استخوان قبل از ایمپلنت دندان جلو

برای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران جهت معاینه به کلینیک دندانپزشکی مورد نظر خود بروید.

فواید و مزایای ایمپلنت دندان جلو

هنگامی که یکی یا چند دندان جلویی خود را از دست می‌دهید، گزینه‌های جایگزین برای شما شامل بریج دندان و پروتز جزئی خواهد بود که گاهی اوقات به آن “فلیپر” می‌گویند. هما‌ن طور که اشاره کردیم، ایمپلنت‌های دندانی در مقایسه با بریج یا پروتز مزایای زیادی دارند که در زیر به برخی از مهمترین مزایای ایمپلنت دندان جلو اشاره می‌کنیم:

  • در بریج دندانی نیاز است که دندان‌های دو طرف، فضای خالی برای روکش‌های دندانی ایجاد کنند که گاهی اوقات به تراش خوردن دندان‌های مجاور منجر می‌شود. ایمپلنت دندانی هیچ تاثیری روی دندان‌های مجاور ندارد.
  • در ایمپلنت دندان های جلو، استخوان فک شما حفظ می‌شود و در نتیجه ساختار جوان صورت خود را در طول زمان حفظ می‌کنید.
  • ایمپلنت‌های دندانی جایگزین ریشه و تاج دندان جلویی از دست رفته شما می‌شوند و به طور چشمگیری پایداری و قدرت جویدن بهتری را نسبت به سایر گزینه‌ها دارند.
  • ایمپلنت‌های دندانی با رعایت عادات بهداشتی خوب دهان و معاینات منظم به راحتی قابل نگهداری هستند.
  • از آنجایی که ایمپلنت مانند یک دندان طبیعی به نظر می‌رسد هنگام غذا خوردن، صحبت کردن و لبخند زدن اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.
  • هنگامی که از ایمپلنت‌های دندانی به درستی مراقبت شود، می‌تواند تا آخر دوام بیاورد.

احتمال موفقیت ایمپلنت‌ دندان به عوامل مختلفی مانند مهارت و تخصص جراح، تکنولوژی‌های پیشرفته و اجرای صحیح جراحی، سلامت عمومی بیمار و وجود استخوان کافی در دهان بستگی دارد.

طبق گفته های وبسایت dentalartsnola.com درباره ماندگاری ایمپلنت دندان جلو:

Dental implants in the front of the mouth tend to last longer than those toward the back. That is because front teeth experience less pressure from chewing than molars.

With the proper hygienic practices, the front and back dental implants can last 25 years or longer.

ایمپلنت های دندانی در جلوی دهان بیشتر از ایمپلنت های عقبی دهان دوام دارند. دلیل آن این است که دندان های جلویی فشار کمتری را هنگام جویدن نسبت به دندان های آسیاب تحمل می کنند.

با رعایت اقدامات بهداشتی مناسب، ایمپلنت های دندان جلو و عقب می توانند ۲۵ سال یا بیشتر دوام بیاورند.

برای اطلاع از بهترین سن ایمپلنت دندان مقاله محدوده سنی ایمپلنت دندان را مطالعه نمایید.

ایمپلنت دندان جلو چقدر طول می‌کشد؟

مراحل کاشت دندان حدوداً ۴ تا ۶ ماه زمان می‌برد.

  • در مرحله اول، ابتدا دندانپزشک یک برش کوچک روی بافت لثه ایجاد می‌کند و قطعه فلزی را درون بافت لثه قرار می‌دهد.
  • بعد از آن حدود ۲ تا ۳ ماه زمان لازم است تا به طور کامل بین پایه ایمپلنت و بافت لثه پیوند برقرار شود و امکان جابجایی پایه ایمپلنت وجود نداشته باشد.
  • بعد از گذشت دو تا سه ماه، مجدداً مقداری از بافت لثه برش زده می‌شود تا دندانپزشک به پایه ایمپلنت دسترسی داشته باشد. در نهایت تاج دندان روی بخش میانی قرار می‌گیرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره تعداد جلسات ایمپلنت و طول درمان و دوران نقاهت مقاله ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟ را برای شما آماده کرده ایم.

مراحل ایمپلنت دندان جلو

در اولین مرحله ابتدا بیمار با متخصص ایمپلنت دندان مشاوره اولیه دارد. متخصص به دقت وضعیت دندان‌ها و بافت‌های اطراف را ارزیابی می‌کند و تصمیم می‌گیرد آیا بیمار برای کاشت ایمپلنت واجد شرایط است یا خیر.

سپس، در مرحله معاینه جامع، دندانپزشک دندان‌ها را دقیقاً معاینه کرده و سوابق بیماری‌ها و اطلاعات لثه‌ها را بررسی می‌کند. این مرحله شامل تصویربرداری رادیوگرافی و سی‌تی اسکن نیز می‌شود. دندانپزشک به بررسی عکس‌های رادیوگرافی و سی تی اسکن می‌پردازد تا وضعیت استخوان‌های فک را بررسی کند و درصورت نیاز پیوند استخوان را نیز در برنامه کار خود قرار دهد. بعد از این ارزیابی‌های اولیه مراحل ایمپلنت دندان جلو به ترتیب زیر خواهد بود:

  1. پیوند استخوان (در صورت نیاز): در این مرحله، از پودر استخوان یا استخوان سالم فرد بیمار برای پیوند زدن به استخوان فک استفاده می‌شود. دوران نقاهت پس از انجام پیوند استخوان حدود ۳ ماه زمان می‌برد.
  2. کاشت ایمپلنت: پس از گذشت مدت زمان مورد نیاز برای پیوند استخوان، ایمپلنت در استخوان فک کاشته می‌شود. این مرحله به عنوان جراحی ایمپلنت دندان شناخته می‌شود.
  3. پیوند استخوان: حدود ۵ ماه زمان می‌برد تا استخوان فک و ایمپلنت به یکدیگر جوش بخورند. این فرآیند به نام پیوند استخوان (Osseointegration) شناخته می‌شود.
  4. نصب اباتمنت: پس از پیوند استخوان، اباتمنت به ایمپلنت وصل می‌شود. اباتمنت وسیله‌ای برای اتصال دندان مصنوعی (تاج یا پل) به ایمپلنت است. سپس حدود ۱ تا ۱.۵ ماه از یک تاج مصنوعی موقت برای حفاظت از ایمپلنت و فضای خالی استفاده می‌شود.
  5. قالب‌گیری و ساخت تاج: پس از بهبود کامل بافت نرم لثه، دندان‌ها قالب‌گیری می‌شوند. ساخت روکش مصنوعی یا تاج ایمپلنت حدود دو هفته زمان نیاز دارد.
  6. نصب تاج: تاج دندان با استفاده از چسب مخصوص یا با پیچ به اباتمنت متصل می‌شود. سوراخ پیچ با مواد همرنگ دندان پر می‌شود.
  7. مراقبت‌های بعد از ایمپلنت: پس از انجام مراحل بالا، ممکن است مدتی ناراحتی‌ها و مشکلاتی مثل تورم لثه، کبودی پوست و لثه، درد در محل ایمپلنت و خونریزی جزئی تجربه شود. معمولاً برای مدیریت درد و پیشگیری از بروز عفونت داروهای ضد درد یا آنتی بیوتیک تجویز می‌شود.

فیلم ایملنت دندان جلو

در این ویدیو مراحل ایمپلنت دندان را در کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری مشاهده می کنید.

مراقبت از ایمپلنت دندان های جلو

بسیاری با روش ایمپلنت دندان برای جایگزینی دندان های از دست رفته آشنا هستند، اما نگهداری و مراقبت از ایمپلنت دندان‌های جلویی به توجه و مراقبت بیشتری نسبت به ایمپلنت‌های دندانی در دیگر قسمت‌های دهان نیاز دارد.

دندان‌های جلو ظریف‌ترین دندان‌ها هستند، جنس آن‌ها نازک‌تر بوده و بیشتر در معرض آسیب قرار دارند. آگاهی از بهترین روش‌ها برای مراقبت و نگهداری از ایمپلنت‌های دندان، به خصوص زمانی که با دندان‌های جلو جایگزین می‌شوند، بسیار مهم است.  برای حفظ و دوام هرچه بیشتر ایمپلنت‌های دندان، نکات زیر را حتما رعایت کنید.

مراقبت از ایمپلنت دندانهای جلو

● خودداری از خوردن غذاهای سفت

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام ایمپلنت دندان های جلو به آن توجه کرد، پرهیز از غذاهایی است که بسیار سفت هستند. غذاهایی که بسیار سفت هستند می‌توانند به شدت به ایمپلنت دندان آسیب بزنند که باعث درد شده و همچنین به ترمیم یا جایگزینی نیاز پیدا کنند. از گاز زدن غذاهایی که ممکن است استخوان در آنها وجود داشته باشد یا چیزهایی مانند آجیل و سیب خودداری کنید.

خوردن غذاهای بسیار چسبنده نیز ممکن است برای ایمپلنت دندان مشکل ایجاد کند. اگرچه از دندان‌های جلویی در اکثر مواقع برای جویدن استفاده نمی‌شود اما هنگام غذا خوردن مستعد آسیب هستند. غذاهایی مانند دسرهای تافی یا چسبنده ممکن است باعث آسیب به ایمپلنت شوند و شما مجبور به ترمیم یا تعویض ایمپلنت شوید.

علت فاصله افتادن بین دندانها را در این مقاله مطالعه کنید.

● استفاده از ایمپلنت دندان های جلو فقط برای غذا خوردن

برخی از افراد از دندان‌های خود برای چیزهایی غیر از غذا خوردن استفاده می‌کنند که ایمپلنت‌های دندانی را در معرض خطر بزرگی قرار می‌دهد.

این ایمپلنت‌ها اگرچه محکم هستند اما نقاط ضعفی هم دارند. استفاده از دندان‌های جلویی برای گاز گرفتن چیزهایی مانند ناخن یا درب بطری یا سیب می‌تواند باعث آسیب‌های شدید مانند کنده شدن یا ترک خوردن تاج ایمپلنت دندان شود. از ایمپلنت‌های دندانی که جایگزین دندان‌های جلویی می‌شوند فقط برای غذا خوردن استفاده کنید.

● مراقبت از دندان‌ها به طور منظم

یک راه عالی برای حفظ ایمپلنت های دندان‌های جلو، مراقبت‌ منظم از دندان‌ها است. ایمپلنت های دندانی، اگرچه ساخته دست بشر هستند، اما برای جلوگیری از ایجاد لکه و رشد باکتری‌ها به مراقبت منظم از دندان نیاز دارند.

مسواک زدن دو بار در روز و نخ دندان کشیدن اطراف ایمپلنت‌های دندانی مهم است. شستشو با دهانشویه نیز همیشه ایده خوبی است. دهانشویه، خمیر دندان و نخ دندان همگی تضمین می‌کنند که دندان‌های مصنوعی و واقعی در بهترین حالت باقی می‌مانند.

نتیجه‌گیری

اگر دندان‌های جلویی خود را از دست داده‌اید، ایمپلنت دندان های جلو می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد، غذا خوردن و صحبت کردن را آسان‌تر کرده و لبخندی مطمئن را به شما بازگرداند. با این حال، حفظ و نگهداری از دندان‌ها پس از ایمپلنت ‌ دندان های جلو همیشه مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه حفظ و نگهداری از ایمپلنت دندان، می‌توانید با یک متخصص ایمپلنت درباره نحوه مراقبت صحیح از این دستگاه‌های مفید صحبت کنید.

سوالات متداول ایمپلنت دندان‌های جلو

ایمپلنت با بریج و پروتز دندان چه تفاوتی دارد؟

در ایمپلنت دندان برخلاف بریج و پروتز، هم ریشه و هم تاج دندان از دست رفته جایگزین می‌شوند. علاوه بر جایگزینی دندان‌ها در روش ایمپلنت، بسیار طبیعی‌تر بوده و دوام بیشتری هم دارد.

دلایل کاشت ایمپلنت برای دندان‌های جلو چیست؟

پوسیدگی زیادی دندانی، ضربه شدید، شکست درمان اندو و ترک‌خوردگی شدید دندان‌ها از جمله دلایل کاشت ایمپلنت برای دندان‌های جلویی هستند.

آیا ایمپلنت دندان به پشتیبان نیاز دارد؟

در روش ایمپلنت، جای خالی دندان‌های از دست رفته بدون نیاز به پشتیبانی دندان‌های کناری برای همیشه پر می‌شود. در واقع هر واحد ایمپلنت دندان، در استخوان فک قرار گرفته و تثبیت می‌شود.

ایمپلنت دندان‌های جلو چه مزایای دارد؟

ماندگاری زیاد، حفظ استخوان فک، عدم تاثیرگذاری و تراش خوردن دندان‌های کناری، راحتی و اعتماد به نفس بیشتر از جمله مزایای ایمپلنت دندان‌های جلو هستند.

کاشت ایمپلنت برای دندان‌های جلویی چقدر طول می‌کشد؟

کاشت ایمپلنت برای دندان‌های جلویی بین ۴ تا ۶ ماه زمان می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

مقالات مرتبط

فهرست
Call Now Button